شاسی بلند نیسان با امکانات ایمنی بیشتر در مدل پایه (+عکس)

اخیرا تصاویر مدل ۲۰۲۱ مورانو منتشر شده که تغییرات جزئی در نمای ظاهری شامل طیف رنگ های جدید و امکانات ایمنی بیشتر در حالت استاندارد را شامل می شود.

موبنا؛ مازیار دانیالی – مورانو یکی از برندهای فعال در مجموعه نیسان است که سابقه حضور در بازار ایران را نیز در کارنامه خود دارد. مدتی قبل مدل ۲۰۲۰ این شاسی بلند باکیفیت را در گروه خودروی عصر ایران معرفی و بررسی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد.

اخیرا تصاویر مدل ۲۰۲۱ مورانو منتشر شده که تغییرات جزئی در نمای ظاهری شامل طیف رنگ های جدید و امکانات ایمنی بیشتر در حالت استاندارد را شامل می شود.

قیمت پایه مدل ۲۰۲۱ از ۳۲۵۱۰ دلار آغاز می شود. از امکانات ایمنی همراه این خودرو می توان به سپر امنیتی ۳۶۰ نیسان به عنوان آپشن استاندارد در تمامی تریم ها اشاره کرد.

قیمت تمامی تریم های ۲۰۲۱ نیسان مورانو:

مورانو 2021؛ شاسی بلند نیسان با امکانات ایمنی بیشتر در مدل پایه (+عکس)

گفتنی است سپر امنیتی ۳۶۰ نیسان مجموعه ای است که شامل ۶ ویژگی ایمنی می شود: ترمز اضطراری اتوماتیک با تشخیص عابر، نوربالای تطبیقی، هشدار خروج از خط، هشدار نقاط کور دید راننده، هشدار برخورد عقب و ترمز اتوماتیک عقب.

یک بسته ویژه نیز برای مورانو ۲۰۲۱ در مقایسه با مدل قبلی در نظر گرفته شده که شامل مونوروف دو پنل، روکش چرم پریما برای صندلی ها به همراه گرمکن در ردیف جلو، دوربین ۳۶۰ درجه و رینگ های رنگ شده ۲۰ اینچی می شود.

نمایشگر ۸ اینچی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو در تمام تریم ها حضور دارد.

در بخش پیشرانه از نمونه ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر با ۲۶۰ اسب بخار  خروجی و گشتاور ۲۴۰ پوندفوت استفاده شده است. برای جعبه دنده نیز فقط نمونه اکسترونیک سی وی تی قابل سفارش است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا