جایزه ویژه همراه اول برای فعال‌سازی سیمکارت‌های خاموش

همراه اول با اجرای طرح «روشن کنید، جایزه‌ بگیرید»، به مشترکینی که خط اعتباری‌شان غیرفعال بوده و آن را روشن کنند، جایزه می‌دهد!

موبنا؛ نرگس‌السادات حجازیان – همراه اول این طرح را در حالی‌ اجرا می‌کند که براساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشترکینی که بیش از سه ماه خط‌ اعتباری‌شان خاموش و از آن استفاده نکنند، مشمول سلب امتیاز خط مذکور می‌شوند. در واقع سیمکارت‌های اعتباری خاموش و غیرفعالی که بیش از سه ماه از عدم کارکرد آن‌ها بگذرد، در صورت روشن نشدن خط مذکور مشمول مصوبه سلب امتیاز قرار خواهند گرفت.

براساس این مصوبه سیمکارتی که سلب امتیاز شود، مجدداً در فرایند فروش قرار می‌گیرد و همان شماره ممکن است به متقاضی دیگری واگذار شود؛ اما اپراتور اول برای پیشگیری از بروز مشکل و تشویق مشترکان این اپراتور به فعال‌سازی سیمکارت‌هایشان، طرح تشویقی «روشن‌ کنید، جایزه بگیرید» را اجرا کرده است.

آن‌طور که همراه اول اعلام کرده، مشترکین این اپراتور با روشن کردن سیمکارت اعتباری غیرفعال خود – سیمکارتی که بیش از سه ماه خاموش بوده – یک جایزه ویژه دریافت می‌کنند. جزییات چندانی درباره جایزه ویژه همراه اول برای مشترکان اعلام نشده، ولی به‌نظر می‌رسد این جایزه ترکیبی از بسته‌های مکالمه، اینترنت یا شارژ اعتباری باشد.

 

 

گفتنی است مشترکینی که پس از سه ماه غیرفعال بودن سیمکارت اعتباری‌شان می‌خواهند از جایزه ویژه همراه اول بهره‌مند شوند، باید پس از روشن کردن سیمکارت‌شان، کد دستوری *۱۰*۳۳۲# (ستاره ۱۰ ستاره ۳۳۲ مربع) شماره‌گیری کنند.

اگر از سیمکارت‌های به‌نام‌تان هم اطلاع‌ ندارید، می‌توانید با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در بخش خدمات الکترونیک یا در نشانی اینترنتی mobilecount.cra.ir به این سامانه مراجعه کرده و از تعداد سیمکارت‌هایی که با کد ملی‌تان ثبت شده، مطلع شوید.

برای این کار پس از ورود به سایت باید با قوانین سایت موافقت کرده و به صفحه بعد بروید و در این صفحه اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید، پس از آن پیامی از سوی سایت داده می‌شود مبنی بر اینکه در صورت صحت اطلاعات، پیامکی از سمت رگولاتوری برای مشترک ارسال خواهد شد و در آن تعداد سیمکارت‌هایی که به نام مشترک است، ذکر خواهد شد.

البته از طریق ارسال پیامک هم می‌توانید از تعداد سیمکارت‌هایی که به‌نام‌تان ثبت شده مطلع شوید. کاربران می‌توانند با ارسال کد ملی خود به شماره ۳۰۰۰۱۵۰ از طریق یکی از خطوط تحت مالکیت، نسبت به استعلام تعداد خطوط ثبت‌شده به نام خود اقدام کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا