ب ام و از نسخه الکتریکی شاسی بلند محبوب X3 رونمایی کرد (+عکس)

خودرو طی ۶.۸ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

موبنا؛ مازیار دانیالی ب ام و یکی از محصولات جدید خود در کلاس کراس اوور را با نام iX3 معرفی کرده که با توجه به نامگذاری محصول می توان انتظار یک اکس۳ الکتریکی را داشت. آی اکس۳ تفاوت خاصی با مدل بنزینی اکس۳ ندارد فقط جزئیات افزوده جدید تلاش می کند تا تاکیدی بر ویژگی های الکتریکی این محصول داشته باشد.

آی اکس۳ فقط در نمونه محور عقب ارائه می شود و برای آن از باتری ۷۴ کیلووات ساعتی استفاده شده است. در آزمایش های واقعی برد حرکتی ۴۶۰ کیلومتر ثبت شده است. با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، ظرفیت باتری طی ۳۴ دقیقه از ۰ به ۸۰ درصد می رسد. با ۱۰ دقیقه شارژ نیز قابلیت پیمایش ۱۰۰ کیلومتر برای این ب ام و فراهم خواهد شد.

میزان خروجی پیشرانه برابر با ۲۸۲ اسب بخار و گشتاور برابر ۲۹۵ پوندفوت است. در بخش جعبه دنده نیز همانند بسیاری از محصولات الکتریکی بازار از جعبه دنده تک سرعته اتوماتیک استفاده شده است. خودرو طی ۶.۸ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

قیمت پایه این محصول برابر با ۶۶۳۰۰ دلار است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا