راهنمای عکاسی از حیوانات خانگی با گلکسی نوت۲۰ سامسونگ

هیچکدام دلمان نمی‌خواهد ثبت یک لحظه جذاب را مخصوصا از حیوانات خانگی‎مان از دست بدهیم. امروزه و با وجود گوشی‌های هوشمند می‌توانیم مطمئن باشیم که تک‌‌تک لحظات زندگی خودمان و حرکات خنده‌دار و زیبای حیوانات‌مان را هم می‌توانیم ثبت کنیم.

موبنا – دوربین حرفه‌ای گلکسی Note20 Ultra سامسونگ به شما امکان می‌دهد زیباترین عکس‌ها را از این دوستان پشمالوی خودتان بگیرید. در ادامه نگاهی داریم به قابلیت‌های مختلف گلکسی Note20 Ultra که در گرفتن این‌عکس‌ها به شما کمک خواهد کرد:

راهنمای عکاسی از حیوانات خانگی با گلکسی نوت20 سامسونگ

۱. حالت پرتره حیوانات

خیلی از ما برای گرفتن عکس‌های به یاد ماندنی از حیوانات‌مان مجبوریم به گالری‌های حرفه‌ای عکاسی برویم اما ناآشنا بودن آن محیط برای این پشمالوهای کوچولو معمولا باعث می‌شود نگه داشتن‌شان در یک حالت طبیعی سخت شود. اما حالا و با استفاده از گلکسی Note20 Ultra شما می‌توانید در همان محیط راحت خانه‌تان پرتره‌هایی باکیفیت و ویدیوهایی زیبا از حیوانات‌تان بگیرید.

برای گرفتن یک عکس فوق‌العاده تنها سه چیز لازم خواهید داشت: پرده عکاسی، سه‌پایه و گلکسی Note 20 Ultra. حتی می‌توانید از کاغذ‌ دیواری خانه‌تان به عنوان پرده عکاسی استفاده کنید. یا می‌توانید کمی کاغذ رنگی متناسب با سلیقه خودتان تهیه کرده و آن را روی دیوار آویزان کنید تا به عنوان پشت صحنه عکس‌تان عمل کند. برای جذاب‌تر شدن عکس‌ها هم می‌توانید از لباس‌های زیبا یا عکاسی از زاویه‌های مختلف استفاده کنید تا حیوان خانگی‌تان شخصیت خاص خودش را پیدا کند.

گوشی گلکسی Note 20 Ultra دارای یک دوربین ۱۸۰ میلیون پیکسلی با رزولوشن بسیار بالاست که می‌تواند جزییات فوق‌العاده مانند الگوی موها، فر بودن آنها و یا رنگ چشم حیوان‌تان را هم با کیفیت عالی ثبت کند.

جیون کیم، که کارش عکاسی از سگ‌های خانگی‌اش با استفاده از دوربین گلکسی Note20 Ultra است می‌گوید «یک نکته مهم در عکاسی از سگ‌ها آن است که کاری کنید مستقیم به دوربین نگاه کنند. برای این کار می‌توانید گوشی را روی سه‌پایه قرار داده و با یک دست اسباب‌‌بازی موردعلاقه‌شان را به آنها نشان دهید و با دست دیگر و با استفاده از قلم S Pen کار عکاسی را انجام دهید».

راهنمای عکاسی از حیوانات خانگی با گلکسی نوت20 سامسونگ

 

۲. ثبت لحظه‌های خاص با کیفیت ۸K

گرفتن یک ویدیوی جذاب از کارهای خاص حیوان‌ خانگی، یکی از بهترین کارهاست. با استفاده از گلکسی Note 20 Ultra می‌توانید لحظاتی خاطره‌انگیز از حیوان خانگی‌تان را با کیفیت ۸K UHD ذخیره کنید.

وقتی با حیوانات‌تان خوش می‌گذرانید امکانش بسیار زیاد است که لحظه‌های جذابی را نتوانید ثبت کنید. اما با گلکسی Note 20 Ultra می‌توانید خیلی راحت هر صحنه از فیلم را که برایتان جذاب بود به یک عکس با رزولوشن بسیار بالا تبدیل کنید. اسکرین‌شات‌هایی که از ویدیوهای ۸K این گوشی گرفته می‌شوند بسیار با کیفیت و دارای همه جزییات تصویر هستند و این یعنی شما می‌توانید لحظه‌های خاطره‌انگیز را از یک ویدیوی بلند جدا کنید.

راهنمای عکاسی از حیوانات خانگی با گلکسی نوت20 سامسونگ

 

۳. تبدیل صحنه‌های عادی به عکس‌هایی ماندگار

بعضی لحظه‌های بازی حیوانات‌تان تنها در صورتی جذاب خواهند بود که با سرعت آهسته ذخیره شوند. قایلیت Super Slow Motion در دوربین گلکسی Note 20 Ultra این امکان را به شما می‌دهد تا صحنه‌هایی متوالی را به یک ویدیوی کاملا خاطره‌انگیز تبدیل کنید. با این قابلیت‌ می‌توانید همه جزییات صحنه‌هایی مثل آب بازی حیوان‌تان را ذخیره کرده و یا حتی صحنه‌هایی کاملا عادی مثل حمام کردن و یا خشک کردن موهای او با استفاده از سشوار را هم به یک ویدیوی خاطره انگیز تبدیل کنید.

حتی می‌توانید یکی از این کلیپ‌های صحنه آهسته را در دل ویدیوی ۸K دیگری قرار داده و ویدیوی نهایی را بسیار جذاب‌تر کنید. کیم درباره این کار می‌گوید «من عاشق ویدیوی پیچیدن باد در موهای سگم هستم و دلم می‌خواهد بارها و بارها آن را تماشا کنم. کیفیت ویدیو عالی است و من می‌توانم بدون هیچ ادیتی آن را روی شبکه‌های اجتماعی پست کنم».

راهنمای عکاسی از حیوانات خانگی با گلکسی نوت20 سامسونگ

 

۴. ثبت همه‌ چیز در یک حرکت

برای کسانی که عاشق فیلمبرداری از سگ‌شان هستند اما معمولا آن لحظه‌های خاص را نمی‌توانند مجزا کنند، گلکسی Note 20 Ultra یک راه حل مناسب به نام قابلیت Single Take با استفاده از هوش مصنوعی دارد. این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا انواع عکس‌ها، ویدیوها و حتی تصاویر قابل تبدیل به meme را هم تنها در یک حرکت ثبت کنید. با انتخاب حالت Single Take و ثبت ویدیو، هوش مصنوعی پشت صحنه تصویر و سوژه موردنظر را تحلیل کرده و بهترین عکس‌ها و کات‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد در نتیجه دیگر نیازی به اسکرول دستی نتایج مختلف نخواهید داشت.

این قابلیت بصورت خاص برای کسانی مفید خواهد بود که تازه، کار تولید ویدیو را آغاز کرده‌اند. قابلیت Single Take همچنین با اضافه کردن موسیقی و افکت‌های خاص به ویدیو، حس حرفه‌ای بودن به تصویر نهایی می‌دهد. مثلا اضافه شدن یک ملودی آرام و افکت تایم‌لپس به یکی از ویدیوهای دویدن سگ‌های کیم، حس و حال ویدیو را کاملا متفاوت کرده است.

راهنمای عکاسی از حیوانات خانگی با گلکسی نوت20 سامسونگ

علاوه بر این با داشتن گلکسی Note 20 Ultra می‌توانید از بین قابلیت‌های متمایزی مانند لنز فوق عریض، Live Focus و تایم‌ لپس برای گرفتن بهترین تصاویر از حیوانات خانگی‌تان استفاده کنید.

حیوانات خانگی شادی بسیاری در زندگی ما ایجاد می‌کنند و گلکسی Note 20 Ultra می‌تواند همراهی عالی برای ثبت همه این لحظات جذاب باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا