بهترین سایت فروش ماشین کارشناسی‌شده در ایران

یکی از مسائلی که امروز تقریباً در تمامی اقتصادی قابل مشاهده است تورم شدید می‌باشد. تورمی که تقریباً به تمامی ارکان اقتصاد و ابزارهای آن سرایت کرده است.

یکی از بازارهایی که به میزان زیادی تحت تاثیر تورم قرار گرفته، بازار خودرو است. ممکن است شما هم برای خرید خودرو با قیمت‌های غیر منطقی و غیر متعارف مواجه شوید. در این صورت می‌توانید به سایت‌های فروش ماشین مراجعه کنید. با این کار به راحتی از قیمت واقعی روز خودرو و قیمت منطقی آن آگاه خواهید شد. در سایت فروش ماشین همراه مکانیک تمامی مشخصات هر خودرو به همراه قیمت و مزایا و معایب آن ذکر شده است. همچنین همین مسئله شما را در انتخاب و خرید خودرو کمک خواهد کرد. به عبارتی ارزیابی خودرو در سایت فروش ماشین همراه مکانیک بسیار راحت‌تر از ارزیابی آن در نمایشگاه‌های اتومبیل سطح شهر است. ما در این نوشتار قصد داریم که خودروی شاسی بلند چینی که در محدوده قیمتی ۷۰۰ میلیون تومان در حال معامله هستند، به شما معرفی کنیم و مشخصات هر یک نیز تا حدودی بیان کنیم.

 جک s۵ اتوماتیک مدل ۹۸ ۶۵۰ میلیون

یکی از شاسی بلندهای چینی جمع و جور جک اس ۵ می‌باشد. این خودرو زمستان ۱۳۹۳ وارد جاده‌های ایران شد. استفاده از یک طراحی اسپرت و مدرن چهره‌ای خوشایند به این مدل جک بخشیده است. با جستجوی نام جک s۵ می‌توان در سایت فروش ماشین از تجهیزات رفاهی قابل قبول آن اطلاع یافت. مواردی از قبیل استارت و ورود بدون کلید، مه شکن جلو و عقب، روکش چرمی صندلی‌ها، ساندروف، صندلی برقی ۶ حالته راننده، فرمان برقی دو حالته و.. از این امکانات است.

در کنار این تجهیزات، از نظر ایمنی نیز امکاناتی مانند ترمز کمکی ترمز abs، ۴عدد کیسه هوا، حسگر فشار باد تایر و… روی خودرو تعبیه شده است. علاوه بر آن ۵ ستاره ایمنی موسسه تست تصادف CNCAP چین نیز در کارنامه خود دارد.

موتور این خودرو توان خروجی ۱۷۴ اسب بخار به همراه ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور دارد. همچنین مصرف سوخت ترکیبی آن برای طی مسافت ۱۰۰ کیلومتر حدود ۷.۷ لیتر می‌باشد که با توجه به حجم یک کراس اوور، مصرف کم و اقتصادی محسوب می‌شود.

 هایما اس ۵ توربو مدل ۹۸ ۶۵۰ میلیون

یکی از خودروهایی که در سایت فروش ماشین می‌توانید مشاهده کنید، هایما اس ۵ توربو است. این کراس چینی در سال ۲۰۱۳ در کشور چین تولید شد و از آن به بعد به بازارهای جهانی معرفی شد. طوری که سال ۱۳۹۶ هایما s۵ وارد ایران شده و تا به حال نیز تولید و عرضه آن در کشور ادامه داشته است. از معایب این خودرو مشکل گیربکس آن می‌باشد که در سربالایی‌ها کمی ضعیف عمل می‌کند. همچنین میزان ظرفیت صندوق بار محدود است و داشبورد خودرو طراحی چندان جالبی ندارد.

البته طراحی خودرو در بقیه قسمت‌ها بسیار خوب بوده و می‌توان از مزایای آن طراحی ظاهری مناسب را ذکر کرد. پیشرانه قوی و پرتوان که عملکردی مناسب دارد، از مزایای دیگر هایما s۵ است. تجهیزات رفاهی قابل ذکر در خودرو مواردی مانند صندلی ۶ حرکته برقی راننده و چهار حرکته برقی شاگرد، سانروف برقی، کیسه‌های هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای و صندلی‌های چرمی می‌باشد.

در کنار این تجهیزات رفاهی باید به خصوصیاتی ایمنی آن مانند ترمز ضد قفل abs، سیستم کمکی حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش و سیستم کنترل پایداری الکتریکی اشاره کرد. البته در سایت فروش ماشین می‌توانید به راحتی تمامی این اطلاعات را به راحتی به دست آورید.

هایما ‏s۵ شتاب ۱۱ ثانیه از صفر تا صد دارد و چراغهای چشم عقابی جلوی آن جذابیت خوبی به خودرو بخشیده است. در کنار این چشم‌ها می‌توان به خطوط حجم دهنده سپر و کاپوت اشاره کرد که موجب شده هر چه بیشتر موجب اسپرت نشان دادن خودرو شود.

 بی وای دی اس۶ اتوماتیک مدل ۹۷ ۷۱۰ میلیون

یکی از کراس اوور های چینی در بازار ایران خودرو بی وای دی اس۶ اتوماتیک می‌باشد. شرکت بی وای دی یکی از خودروسازهای معتبر به حساب می‌آید که خودروهای خوب و باکیفیتی ارائه کرده است. شرکت کارمانیا در ایران نیز که مونتاژ و عرضه خودرو را به دست گرفته، سعی کرده کیفیت مواد و متریال و قطعات کاربردی خودرو را مانند نسخه اصلی آن حفظ کند و البته در این امر موفق شده است.

اگر به سایت فروش ماشین مراجعه کنید می‌توانید در مورد این خودرو اطلاعات لازم را کسب کنید. تجهیزات رفاهی مناسب خودرو مواردی از قبیل سانروف، اتولایت، دیلایت، سنسور پارک جلو و عقب و… می‌باشد. در زمینه ایمنی خودرو ۵ ستاره ایمنی از موسسه چینی CNCAP دریافت کرده است. البته درست است که تحت ارزیابی موسسات سطح بین‌المللی قرار نگرفته‌، اما همین ستاره‌ها نیز جایگاه مناسبی برای خود را تعریف کرده است.

از سوی دیگر گنجایش کابین خودرو می‌تواند نوید سفری راحت را برای ۵ نفر سرنشین بزرگ‌سال به همراه داشته باشد. با مراجعه به سایت فروش ماشین می‌توانید کاملا از مزایا و معایب خودرو اطلاعات کسب کنید. از معایب این خودروی چینی اشکالی در زمینه ایمنی آن است. نداشتن سیستم کنترل پایداری می‌تواند موجب کم شدن ایمنی خودرو شود که اصلاً مطلوب نیست.

بهترین سایت فروش ماشین کارشناسی‌شده در ایران

همراه مکانیک، بهترین سایت فروش ماشین

اگر شما هم به دنبال سایت فروش ماشین برای خرید و فروش خودروی خود می گردید، می توانید به وبسایت همراه مکانیک در آدرس hamrah-mechanic.com مراجعه نمایید. در این وبسایت به راحتی می توانید از منوی وبسایت، خرید یا فروش خودرو را بسته به نیاز خود انتخاب نموده و از راهنمایی های مشاوران این وبسایت استفاده نمایید.

در صورتی که قصد فروش ماشین خود را دارید می توانید به راحتی و با چندین کلیک ساده اطلاعات خودروی مورد نظر را ثبت نموده و منتظر باشید تا در کوتاه ترین مدت زمان ممکن مشاوران این شرکت با شما تماس حاصل نمایند. پس از کارشناسی خودرو در محل شما اطلاعات کامل خودروی شما در وب سایت همراه مکانیک که موسس اولین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده کشور است. در این مدت زمان نیازی نیست که شما به هیچ گونه تماس ورودی از سوی خریداران پاسخ دهید، زیرا مشاور اختصاصی شما تمام این کارها را انجام می‌دهد. پس از آنکه خریداری با مشخصات اعلام شده شما برای خودروی مورد نظرتان پیدا شد کارشناس همراه مکانیک به همراه خریدار به محل شما مراجعه خواهند کرد. کارشناسی خودرو به صورت مجدد برای اطمینان خاطر طرفین انجام شده و پس از آن در صورت رضایت قرارداد فروش خودرو با همراهی کارشناس حقوقی شرکت تنظیم خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا