قدرتمندترین پیکاپ های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱؛ از کلرادو تا ماکسیموس! (+عکس)

مجموعه ای از قدرتمندترین پیکاپ های معرفی شده با مدل ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ که علاوه بر ویژگی های بیراهه نوردی در جاده های هموار نیز سدان های اسپرت را به چالش می کشند!

موبنا؛ مازیار دانیالی – در این مطلب یک لیست جالب برای علاقه مندان به کلاس پیکاپ البته از نوع سریع و آتشین آن ارائه می شود. مجموعه ای از قدرتمندترین پیکاپ های معرفی شده با مدل ۲۰۲۱ و ۲۰۲۰ که علاوه بر ویژگی های بیراهه نوردی در جاده های هموار نیز سدان های اسپرت را به چالش می کشند!

شورولت کلرادو زد آر۲

مدل ۲۰۲۰

(+عکس)

در این محصول از پیشرانه ۳.۶ لیتری ۶ سیلندر تنفس طبیعی با ۳۰۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۲۷۵ پوندفوت استفاده شده است طی ۷.۱ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

 

رم ۱۵۰۰

مدل ۲۰۲۰

(+عکس)

برای این محصول در حالت آپشن، امکان سفارش پیشرانه قدرتمند هِمی ۸ سیلندر با ۳۹۵ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۱۰ پوندفوت فراهم شده است. خودروی طی ۶.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می رسد.

 

فورد رنجر پرفورمنس پک لِوِل ۲

مدل ۲۰۲۰

(+عکس)

نسخه استاندارد رنجر با موتور ۲۷۰ اسب بخاری عرضه می شود اما این مدل پرفورمنس با موتور ۲.۳ لیتری توربوشارژ ۳۱۵ اسب بخاری و دارای گشتاور ۳۷۰ پوندفوت ارائه شده است. خودرو طی ۶.۱ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

 

فورد اف-۱۵۰ نسخه تولید محدود

مدل ۲۰۲۰

(+عکس)

وانت افسانه ای آمریکایی از موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر توربودوقلو با ۴۵۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۵۱۰ نیوتن متر استفاده می کند. این خودرو طی ۶ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

 

فورد اف-۱۵۰ رپتور

مدل ۲۰۲۰

(+عکس)

این مدل هم از موتور ۳.۵ لیتری توربودوقلو  با ۴۵۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۵۱۰ پوند فوت استفاده می کند اما در شاخص صفر تا ۹۶ کیلومتر رکورد بهتر ۵.۷ ثانیه را ثبت کرده است.

 

هنسی فورد رنجر ولوسی رپتور

مدل ۲۰۲۰

(+عکس)

نام هنسی به علاوه یک خودروی آمریکایی به مفهوم قدرت بیشتر و مهندسی برتر پیشرانه خواهد بود. اینجا نیز میزان خروجی پیشرانه برابر با ۳۶۰ اسب بخار و گشتاور ۴۴۰ پوند فوت است که از یک نمونه ۲.۳ لیتری اکوبوست ۴ سیلندر تامین می شود!

ولوسی رپتور طی ۴.۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

 

رم ۱۵۰۰ تی آر اکس

مدل ۲۰۲۱

(+عکس)

اینجا از یک پیشرانه ۶.۲ لیتری سوپر شارژ ۷۰۲ اسب بخار خروجی و ۶۵۰ پوندفوت گشتاور دریافت می شود. این هیولای بزرگ با لاستیک های آفرودی ۳۵ اینچی تنها ۴.۵ ثانیه زمان لازم دارد تا به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت برسد.

 

هنسی فورد اف-۱۵۰ ولوسی رپتور ۶۰۰ توربو دوقلو

مدل ۲۰۲۰

(+عکس)

این نسخه ویژه از اف-۱۵۰ از پیشرانه ۶۰۰ اسب بخاری بروزرسانی شده همراه با سیستم اگزوز جدید استفاده می کند و طی ۴.۲ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد.

 

اس ویی ایی جی ام سی سایکلون

مدل ۲۰۲۱

(+عکس)

وانت های سایکلون همواره جذاب ترین تیونینگ ها را همراه داشته اند و این بار نیز با مدل ۲۰۲۱ یک دستگاه جی ام سی را داریم که از پیشرانه ۵.۳ لیتری ۸ سیلندر با ۷۵۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۶۰۰ پوندفوت استفاده می کند. از این محصول تنها ۵۰ دستگاه با مدل ۲۰۲۱ روانه بازار می شود.

شاخص صفر تا ۹۶ کیلومتر برساعت این محصول بطور رسمی اعلام نشده است.

 

هنسی فورد اف-۱۵۰ ونوم ۷۷۵

مدل ۲۰۲۰

(+عکس)

این یک مدل رویایی برای طرفداران اف-۱۵۰ است زیرا از موتور ۵ لیتری ۸ سیلندر کایوت به همراه یک سوپرشارژ ۲.۹ لیتری با ۷۷۵ اسب بخار استفاده می کند. این خودرو طی ۴ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد. گشتاور بطور رسمی مورد اشاره قرار نگرفته است.

 

هنسی شورولت سیلورادو/ جی ام سی سیرا ۸۰۰ Goliath

مدل ۲۰۲۰

(+عکس)

در این دو مدل جنرال موتورز از موتور ۸۰۵ اسب بخاری استفاده شده تا غول های آهنی طی ۴.۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت دست یابند. گشتاور بطور رسمی مورد اشاره قرار نگرفته است.

 

فورد اف-۱۵۰ شلبی سوپر اسنیک

مدل ۲۰۲۰

(+عکس)

یکی از سریع ترین های جهان با تیونینگ اختصاصی شلبی است که تنها ۳.۵ ثانیه نیاز دارد تا از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت برسد. در این محصول از پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژ با ۷۷۰ اسب بخار خروجی استفاده شده است. گشتاور مورد اشاره قرار نگرفته است.

 

هنسی جیپ گلادیاتور ماکسیموس

مدل ۲۰۲۰

(+عکس)

این نسخه از موتور ۶.۲ لیتری ۸ سیلندر هِمی با بروزرسانی خاص ایی سی یو استفاده شده است. میزان خروجی پیشرانه برابر با ۱۰۰۰ اسب بخار و گشتاور ۹۹۳ پوندفوت است. گلادیاتور طی ۳.۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می رسد و برچسب قیمت ۲۲۵ هزار دلاری را با خود حمل می کند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا