کندی؛ ارزانترین خودروی برقی آمریکا با اصالت چینی! (+فیلم و عکس)

کندی نام یک برند چینی تولیدکننده خودروی الکتریکی است که از مدتی قبل توسط شرکت کندی آمریکا نام دو محصول الکتریکی خالص کی۲۳ و کی۲۷ را برای حضور در بازار این کشور مطرح کرده بود.

موبنا؛ مازیار دانیالی – سرانجام خودروهای کندی مجوزهای لازم برای فروش در آمریکا را بدست آوردند. کندی نام یک برند چینی تولیدکننده خودروی الکتریکی است که از مدتی قبل توسط شرکت کندی آمریکا نام دو محصول الکتریکی خالص کی۲۳ و کی۲۷ را برای حضور در بازار این کشور مطرح کرده بود.

K27

کی۲۷ دارای برد حرکتی ۹۵ کیلومتر است که انرژی خود را از باتری ۱۷.۶۹ کیلووات ساعتی تامین می کند. بیشینه سرعت این مدل ۱۰۱ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. شارژ کامل باتری با اتصال AC حدود ۷ ساعت طول می کشد.

این خودروی محور جلو از منظر ابعاد برابر با ۳۴۶۰ میلیمتر در طول، ۱۴۷۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۱۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۴۵۴ میلیمتر است. وزن خودرو نیز برابر با ۱۰۳۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

K23

کندی کی۲۳ نیز دارای برد حرکتی ۱۷۹ کیلومتر است و انرژی مورد نیاز خود را از باتری ۴۱.۴ کیلووات ساعتی تامین می کند. بیشینه سرعت این مدل ۱۱۳ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. شارژ کامل باتری با اتصال AC حدود ۷.۵ ساعت طول می کشد.

 

 

از منظر ابعاد برابر با ۳۹۷۲ میلیمتر در طول، ۱۶۳۸ میلیمتر در عرض و ۱۶۲۳ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۶۴۹ میلیمتر است. وزن خودرو نیز برابر با ۱۳۴۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

کندی؛ ارزانترین خودروی برقی آمریکا با اصالت چینی! (+فیلم و عکس)

قیمت دقیق محصولات مذکور مشخص نیست اما احتمالا کی۲۷ با برچسب ۱۰ هزار دلاری و کی ۲۳ با برچسب ۲۰ هزار دلاری عرضه خواهند شد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا