آغاز ارائه آموزش‌های نامحدود بورسی در آموزین

آموزین، برترین مرجع آموزش آنلاین بورس ایران با ارائه دوره‌های آموزشی جدید و خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته به بازار سرمایه معرفی شد. این مرجع آموزش دانش مالی با هدف ارائه دوره‌های متنوع سرمایه‌گذاری، صفر تا صد مفاهیم بورسی را به متقاضیان تازه‌وارد و حرفه‌ای آموزش می‌دهد.

موبنا – آموزین حدود سه سال قبل توسط کارگزاری فارابی در راستای مسئولیت‌ اجتماعی این شرکت راه‌اندازی شده است. این مرکز تاکنون به بیش از ۱۰۰ هزار نفر آموزش‌های بورسی ارائه کرده و اخیرا نیز هم‌زمان با رونمایی از آموزین جدید، دوره‌های جذابی در دسترس مخاطبان آموزش آنلاین بورس قرار داده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد آموزین یکی از برترین پلتفرم‌های آنلاین آموزش بورس کشورمان است که آموزش‌های متنوعی در سطوح مبتدی تا پیشرفته ارائه می‌کند. متقاضیان آموزش بورس از طریق شرکت در دوره‌های آموزین می‌توانند با روش‌ها و اصول سرمایه‌گذاری آشنا شوند. همچنین برای افرادی که نیاز به آموزش‌های پیشرفته و تحلیل دارند نیز دوره‌های متنوعی در نظر گرفته شده است.

آموزین جدید با رویکرد «سرمایه‌گذاری را تا بی‌نهایت بیاموزید!» راه‌اندازی شده، از این‌رو ثبت‌نام و شرکت در دوره‌های آن مانند سرمایه‌گذاری در بورس هیچ محدودیت سنی و تحصیلی خاصی ندارد.

آموزین مناسب چه کسانی است؟

آموزین برای همه اقشار علاقه‌مند به ارتقاء سطح دانش مالی، برنامه‌های آموزشی ویژه‌ای دارد. افرادی که به‌دنبال منافع میان‌مدت و بلندمدت در بحث سرمایه‌گذاری هستند، می‌توانند از خدمات آموزشی آموزین بهره‌مند شوند.

همان‌طور که اشاره شد آموزین هم برای افراد حرفه‌ای بازار سهام و هم کسانی که تجربه‌ای در این بازار ندارند، برنامه‌های آموزشی دارد. افرادی که آشنایی کمی با بورس دارند می‌توانند از دوره‌های آموزشی شامل آشنایی با معاملات آنلاین سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، مفاهیم مطرح در سبدگردانی و… بهره‌مند شوند. البته متقاضیان با تجربه و حرفه‌ای بورس نیز می‌توانند از دوره‌های تحلیل تکنیکال و بنیادی موجود در آموزین بهره‌مند شوند.

بد نیست بدانید دوره‌های بورسی در آموزین به‌صورت وبینار و خودآموزین (دوره‌های آفلاین با پشتیبانی آنلاین) برگزار می‌شود. در حال حاضر وبینارها شامل کلاس‌هایی است که داوطلبان هم‌زمان با استاد در کلاس حاضر می‌شوند و می‌توانند سؤالات خود را همان‌جا مطرح کنند.

نکته قابل توجه درباره آموزین جدید، اضافه شدن دوره‌های خودآموزین علاوه بر برگزاری وبینار است. در واقع مخاطبان خودآموزین محدود به زمان نیستند و به سادگی می‌توانند با برنامه‌ریزی دلخواه‌‌شان فیلم‌های دوره آموزشی را مشاهده کنند. کیفیت بالای ویدیوهای آموزشی و بهره‌مندی از اساتید حرفه‌ای از جمله مزایای شرکت در خودآموزین است. بورس‌آموز در این دوره‌ها پس از مشاهده و فراگیری مطالب یک جلسه، باید تمرین‌های مربوط به آن جلسه را انجام دهد و در سایت بارگذاری کند. استاد دوره پس از بررسی تمرین و رفع اشکالات احتمالی، امکان دسترسی به مطالب آتی را به مخاطب خواهد داد. در این دوره‌ها امکان ارتباط مستقیم با اساتید به‌منظور رفع اشکال و پرسش‌وپاسخ نیز وجود دارد.

کدام دوره‌های آموزین طرفدار بیشتری دارند؟

دوره‌های آموزین متناسب با سه سطح مخاطب برنامه‌ریزی شده‌ است. سطح مقدماتی مختص افرادی است که اطلاعاتی از بورس و بازارهای مالی ندارند. سطح پیشرفته مربوط به کسانی‌ است که با فضاهای کلی سرمایه‌گذاری و بازار سرمایه آشنا هستند و سطح حرفه‌ای هم مناسب مخاطبانی که شناخت خوبی از تحلیل بازارهای مالی و اصول سرمایه‌گذاری دارند، طراحی شده است.

گفتنی است در آموزین مباحث متنوعی شامل «آشنایی با صورت‌های مالی»، «مجامع و افزایش سرمایه شرکت‌ها»، «تحلیل تکنیکال کلاسیک»، «تحلیل بنیادی»، «تکنیک‌های تابلوخوانی و فیلترنویسی»، «روانشناسی معاملات» و «آشنایی با بازار آتی» ارائه شده است.

آموزش‌های تخصصی نظیر «فیبوناچی و الگوهای هارمونیک»، «استراتژی معاملاتی ایچیموکو»، «پرایس اکشن»، «تئوری امواج الیوت»، «تحلیل بنیادی پیشرفته» و «ارزش‌گذاری شرکت‌ها» از جمله دوره‌های پرطرفدار آموزین هستند. علاوه بر ارائه مطالب آموزشی متنوع، علاقه‌مندان می‌توانند متناسب با شرایط و نیاز روز بازار، از وبینارهای تحلیلی که به بررسی وضعیت اقتصاد و شرکت‌‌ها می‌پردازد نیز بهره‌مند شوند.

پشتیبانی حرفه‌ای آموزین چه مزایایی دارد؟

یکی از مسائلی که در مقوله آموزش اهمیت پیدا می‌کند، پشتیبانی است. کسانی که دنبال یادگیری مفاهیم جدید هستند، اگر بدون حمایت رها شوند، در هر مرحله ممکن است به دلیل سردرگم شدن یا ناامیدی از کار دست بکشند. از همین رو آموزین نگاه ویژه‌ای به پشتیبانی از بورس‌آموزان دارد. افرادی که در دوره‌های مختلف آموزین شرکت‌ می‌کنند، می‌توانند به‌طور مستقیم با استاد برگزار کننده دوره در ارتباط باشند تا اشکالات و سؤالات احتمالی متقاضی برطرف شود. این موضوع کمک می‌کند افرادی که نمی‌توانند در زمان تعیین شده در وبینار شرکت کنند،‌ بتوانند دوره را با همان کیفیت دوره‌های حضوری پیگیری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا