Taraschi Berardo؛ دوخت ایتالیایی برای «ب ام و» آی۸ (+عکس)

کیت بدنه عضلانی، خروجی اگزوز دوقلو و دیفیوزر جدید از حمله تغییرات نمای ظاهری هستند. داخل کابین نیز کلا به یک محیط جدید با ترکیبی لوکس از چرم و چوب تبدیل شده است.

مجله آنلاین موبنا؛ مازیار دانیالی – توسعه خودروهای مطرح جهان و تبدیل آنها به پروژه های شخصی سازی حرفه ای، یکی از ماجراجویی های جذاب این حوزه است که طرفداران زیادی نیز دارد. اگر شما هم چنین اخباری را دنبال می کنید؛ احتمالا کاری که Taraschi  با ب ام و آی۸ انجام داده می تواند نظرتان را به خود جلب کند.

ب ام و آی۸

ب ام و آی8

خودروی جدیدی که کمپانی ایتالیایی Taraschi معرفی کرده؛ Berardo نام دارد. سابقه تاسیس این برند به سال ۱۹۴۷ میلادی باز می گردد و در سال ۱۹۶۳ نیز فعالیت آن متوقف شد. اکنون باردیگر Taraschi با معرفی محصول جدید خود کانون توجه رسانه های خودرویی قرار گرفته است.

همانطور که اشاره شد برای معرفی Berardo، یک دستگاه ب ام و آی۸ وارد فاز تغییرات شده است. با کمی دقت در ظاهر حاصل کار، می توان به شباهت این محصول با خودروی Giaur که در سال ۱۹۵۳ توسط Taraschi معرفی شده، پی برد.

Giaur 1953

Giaur 1953

کیت بدنه عضلانی، خروجی اگزوز دوقلو و دیفیوزر جدید از حمله تغییرات نمای ظاهری هستند. داخل کابین نیز کلا به یک محیط جدید با ترکیبی لوکس از چرم و چوب تبدیل شده است. درب ها همان ساختار پروانه ای آی۸ را حفظ کرده اند.

در قسمت پیشرانه از همان نمونه هیبریدی آی۸ استفاده شده یعنی تپنده ۱.۵ لیتری ۳ سیلندر در هماهنگی با یک موتور الکتریکی که البته با تیونینگ  Taraschiمیزان خروجی از ۳۷۴ اسب استاندارد ب ام و به ۵۲۰ اسب بخار افزایش یافته است.

این خودرو طی ۳.۹ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد و بیشینه سرعت آن نیز برابر با ۲۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا