قفل هوشمند با ۸ روش دسترسی اختصاصی! (+فیلم)

با نصب اپلیکیشن ویژه قفل، کاربر براحتی می تواند مدیریت کاملی بر آن داشته باشد. در فیلمهای زیر جزئیات بیشتری را مشاهده خواهید کرد.

مجله آنلاین موبنا – هر روز بر طرفداران قفل های هوشمند افزوده می شود و همین مساله زمینه تکامل چنین محصولاتی را فراهم می کند. اگر شما هم از علاقه مندان به این گجت امنیتی هستید؛ Yeeuu در مدل اس۱ می تواند انتخابی برتر محسوب شود.

اس۱ دارای طراحی سیلندری است و می توان آنرا مستقیما روی قفل درب نصب کرد. بدنه آن از آلیاژ بسیار مقاومی تولید شده که به این راحتی ها تخریب نخواهد شد!

این قفل هوشمند ۸ روش دسترسی را در اختیار کاربر خود قرار می دهد: اثر انگشت، رمز، ریموت از طریق تلفن هوشمند، افزونه بلوتوثی، ان اف سی، دستیار صوتی و یک بج اختصاصی.

با نصب اپلیکیشن ویژه قفل، کاربر براحتی می تواند مدیریت کاملی بر آن داشته باشد. در فیلم زیر جزئیات بیشتری را مشاهده خواهید کرد:

 

 

قفل بطور خودکار پس از ۶ رمز اشتباه و ۱۵ تلاش برای اثر انگشت در حالت غیرفعال قرار می گیرد و کاربر باید از سایر روش های اختصاصی برای باز کردن آن استفاده کند. این محصول از استاندارد آی پی۵۵ پشتیبانی می کند بنابراین در برابر قطرات آب مقاوم است.

۳ باتری آلکالاین AAA در آن استفاده شده و تا ۱۲ ماه در وضعیت فعال قرار خواهد داشت.

 

 

این محصول برای ارائه در ژوئن ۲۰۲۰ برچسب قیمت ۱۵۹ دلاری خواهد داشت.

 

 

دکمه بازگشت به بالا