طراحی اقامتگاه های آبی با استفاده از سیستم مدولار (+تصاویر)

اقامتگاه های مدولار آبی در عین حال مصرف انرژی پایینی دارند و به خوبی عایق بندی می شوند. پنل های خورشیدی در قسمت سقف خانه ها و همینطور مبدل های حرارتی نیز با همین هدف در طراحی پروژه نام برده گنجانده شده اند.

مجله آنلاین موبنا – در واکنش به ریسک به رو رشد تغییرات زیست محیطی- آب و هوایی و همچنین چالش هایی که که به واسطه افزایش نرخ شهر نشینی ایجاد شده است، گروه معماری گریمشاو به همراه شرکت تولید کننده هلندی concrete valley طرحی نوین از ساخت و ساز اقامتگاه های مسکونی آبی و مدولار را توسعه داده اند. این پروژه راه حلی اساسی به منظور تعدیل قیمت بالای ملک از طریق ارائه امکانات رفاهی مناسب و حذف محدودیت های زمینی ساخت و ساز مسکن خواهد بود. علاوه بر این، طرح مذکور می تواند به عنوان راه حلی بالقوه برای مقابله با تهدیدات ناشی از جاری شدن سیل به دنبال بالا رفتن سطح دریا مطرح شود.

طراحی اقامتگاه های آبی با استفاده از سیستم مدولار (+تصاویر)

این اقامتگاه های آبی مدولار با به کار گیری عناصر استاندارد سازی شده که از طریق روش های بهینه نیز تولید شده اند، به طیف متنوعی از نیازهای ساکنین پاسخ خواهد داد. خانه هایی که در تصاویر مشاهده می کنید بر اساس شرایط محلی، منابع نوری و چشم اندازهای طبیعی منطقه در موقعیت های جغرافیایی خاص ساخته می شوند. گفتنی است که در روند ساخت آنها غالبا از مواد پایدار و مقاوم در برابر خوردگی مانند بتون و شیشه که می توانند برای مدت زمانی طولانی سلامت فیزیکی خود را حفظ کنند، استفاده شده است.

طراحی اقامتگاه های آبی با استفاده از سیستم مدولار (+تصاویر)

اقامتگاه های مدولار آبی در عین حال مصرف انرژی پایینی دارند و به خوبی عایق بندی می شوند. پنل های خورشیدی در قسمت سقف خانه ها و همینطور مبدل های حرارتی نیز با همین هدف در طراحی پروژه نام برده گنجانده شده اند. در واقع برنامه اقامتگاه های مسکونی آبی در تلاش است تا به واسطه بهره برداری از منابع فضایی مشترک مانند باغ های شناور و تراس های زیبا سازی شده، احساس صمیمیت میان اعضای یک جامعه سالم را تقویت کند.

طراحی اقامتگاه های آبی با استفاده از سیستم مدولار (+تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا