بازدید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

مهندس سیدمجید صدری و هیات همراه روز یکشنبه اول دی‌ماه ۱۳۹۸ با حضور در محل خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید و با کارکنان و خبرنگاران مجموعه دیداری صمیمانه برگزار کردند.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری در این دیدار که با همراهی مهندس بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت انجام شد، ضمن اشاره به نقش ممتاز و ویژه باشگاه خبرنگاران در اطلاع‌رسانی سریع، به روز و مستمر از حوزه‌های مختلف به‌ویژه ICT، خبرنگاران این مجموعه را به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع قابل اتکای خبررسانی صحیح، سریع و شفاف در فضای آکنده از رسانه‌های معتبر و غیرمعتبر امروز نامید.
وی افزود: سیاست کاری باشگاه خبرنگاران همواره در طول سالیان بر تعامل مستمر با بازیگران حوزه پیشران فناوری یعنی ارتباطات و فناوری اطلاعات استوار است و این با نیروی جوانی و تخصص کارمندان این مجموعه نیز سنخیت لازم را دارد.
مدیرمسئول باشگاه خبرنگاران نیز در این دیدار با تشکر از اطلاع‌رسانی مجموعه مخابرات در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، برای گسترش سطح همکاری‌ها در تمام زمینه‌ها و تعامل با مجموعه مخابرات در پوشش خبری بهتر ابراز آمادگی کرد.
بر اساس این گزارش، مهندس صدری با حضور در بخش‌های تخصصی و مرتبط با مجموعه مخابرات در این خبرگزاری، شامل فضای مجازی، دریچه فناوری و دنیای ارتباطات، با نحوه پوشش و خبررسانی این حوزه روبه تعالی در باشگاه خبرنگاران آشنا شده و پیشنهاداتی به منظور گسترش تعامل دوجانبه باشگاه خبرنگاران با مجموعه مخابرات و تأثیرگذاری بیشتر اخبار منتشر شده از لحاظ حرفه‌ای ارائه کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا