دانلود بهترین برنامه تگ ادیتور و ویرایش اطلاعات آهنگ اندروید

هر فایل موسیقی اورجینالی دارای مشخصاتی مخصوص به خود می باشد. شما در حالت عادی نمی توانید تمام این مشخصات را تغییر دهید و برای این کار لازم است در هر سیستم عاملی که هستید از برنامه های مخصوصی برای ویرایش اطلاعات آهنگ استفاده کنید.

مجله آنلاین موبنا – قبل از اینکه ببینیم چطور می شود این اطلاعات خاص را تغییر داد اول اجازه دهید ببینیم اطلاعات مذکور  شامل چه مواردی هستند. هر آهنگ اورجینال، دارای کاور یا عکس مخصوص، عنوان، شماره ترک، نام خواننده، نام آلبوم و نام آهنگ می باشد.

چرا آهنگ هایی که دانلود می کنیم مشخصاتی مثل کاور را ندارند؟

اشاره شد که آهنگ های اورجینال و اصلی همه موارد یاد شده را دارند. اما وقتی آهنگ ها را از منابعی متفرقه و به شکل غیرمجاز دانلود می کنید این تگ ها روی آهنگ ها وجود ندارند. یک کاربرد برنامه های ویرایش مشخصات آهنگ همین است که آهنگ دانلود شده را شبیه نسخه اصلی اش کنیم.

 

معرفی بهترین برنامه برای ویرایش تگ های آهنگ در اندروید

اکنون که می دانیم از یک برنامه ویرایش مشخصات آهنگ اندروید چه توقعی باید داشته باشیم. بهترین برنامه برای این کار را به شما معرفی می نماییم. Star Music Tag Editor عنوان این برنامه است که اجازه ویرایش چند فایل صوتی را به صورت یکجا به کابر می دهد تا بتوانید هر پارامتر آهنگ را جداگانه تغییر دهید.

دانلود از گوگل پلی

محیط برنامه Star Music Tag Editor
Star Music Tag Editor

برنامه Star Music Tag Editor همه فایل های صوتی را شناسایی کرده و آنها را بر حسب موقعیت مکانی، تایخ ایجاد، آلبوم، خواننده و… دسته بندی می کند.

انتخاب فایل چندگانه با Star Music Tag Editor
Star Music Tag Editor

 

وقتی کل موزیک های درون دستگاه خود را رصد کردید با زدن و نگه داشتن دست خود روی عنوان هر آهنگ می توانید یک چند موزیک را انتخاب کنید. سپس آیکون مداد بالای صفحه را بزنید تا بتوانید مشخصات آن را ویرایش کتید.

ویرایش تگ اهنگ با Star Music Tag Editor
Star Music Tag Editor

در بخش ویرایشی، فیلدهای کاور، عنوان موزیک، آلبوم، سال انتشار، سبک موسیقی، شماره ترک، زبان و… را می بینید که همه را به دلخواه می توانید تغییر دهید.

امکان اضافه کردن لیریک (متن آهنگ) به موزیک هم در این برنامه وجود دارد و شما می توانید متن آهنگ مورد نظر خود را سرچ کرده و آنجا کپی و Paste نمایید. فقط حواس تان باشد که همه موزیک پلیرها امکان نمایش لیریک را ندارند.

اضافه کردن متن آهنگ به موزیک با Star Music Tag Editor
Star Music Tag Editor
 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا