معرفی ۹ بازی ترسناک اندروید – ترس را لمس کنید

اگر از علاقه مندان به بازی های ترسناک باشید، نسخه اندرویدی این بازی ها را هم حتما امتحان می کنید. این بازی ها ترس را در صفحه لمسی گوشی به شما القا می کنند بعضی اکشن، بعضی ماجرایی و برخی دیگر معمایی هستند.

مجله آنلاین موبنا –  اینجا ۹ بازی ترسناک اندروید را به شما معرفی می کنیم پس خودتان را برای ترسیدن آماده کنید.

با ۹ بازی ترسناک اندروید آشنا شوید

۱.Five Nights at Freddy’s

بازی ترسناک Five Nights at Freddy’s
Five Nights at Freddy’s

دانلود از گوگل پلی

بازی Five Nights at Freddy’s از آنچه تصور کنید ترسناک تر است. موضوع پیرامون یک خرس اسباب بازی روایت می شود. شما نقش یک نیروی حفاظتی که شیفت شب در یک پیتزا فروشی کار می کند را به عهده دارید.

مشکل اینجاست که عروسک های روباتیک این مکان وقتی هیچ کس حواسش نیست، زنده می شوند شما باید در زمان محدود با قدرت های محدود و در کورسوی نور محیط از پس این موجودات برآیید.

اگر به درستی از انرژی خود در بازی استفاده کنید می توانید درون این خرس ترسناک را وارسی کنید تا ببینید اوضاع از چه قرار است. ضمنا گذشته از داستان، نحوه کنترل و زاویه دوربین در بازی Five Nights at Freddy’s به خوبی اجرا می شود.

۲.Into the Dead

بازی ترسناک Into the Dead
Into the Dead

دانلود از گوگل پلی

بازی Into the Dead در سبک رانر عرضه شده اما نه همان بازی های دونده همیشگی که انتظارش را دارید. بلکه این بار از وسط خیل زامبی ها باید بدوید و تا آنجایی که می توانید زنده بمانید.

در طول بازی از میان دشت ها، جنگل ها و مزارع ذرت، عبور می کنید که گاهی سلاحی برای دفاع از خود دارید و گاهی هم با دست خالی باید از بین این مردگان متحرک راه عبور خود را پیدا کنید.

از آنجایی که این بازی به شکل اول شخص ساخته شده به خوبی می تواند حس ترس را به گیمر القا کند طوری که حس کنید واقعا وسط شهری هستید که همه به زامبی تبدیل شده اند و حالا باید خود را نجات دهید.

 

۳.The Room

بازی ترسناک The Room
The Room

دانلود از گوگل پلی

بازی The Room سبکه فکری و معمایی دارد ماجرا از این قرار است که در هر مرحله در اتاقی گرفتار شده اید و این اتاق غرق معماهای ریز و درشت است. شما زمانی می توانید از این اتاق رهایی پیدا کنید که معماها را حل کنید.

موضوع به همین حل کردن معما ختم نمی شود اتمسفر بازی و اتفاقاتی که در اتاق ها رخ می دهد، گاهی چنان هولناک می شود که معما حل کردن در این شرایط کار دشواری می گردد.

۴.The Abandoned School

بازی ترسناک The Abandoned School
The Abandoned School

دانلود از گوگل پلی

در این مدرسه متروکه چه خبر است؟ چه اتفاقاتی اینجا رخ داده و چرا همه چیز غیر عادی به نظر می رسد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات باید بازی The Abandoned School را نصب کنید تا جواب این سوالات را پیدا کنید.

بازی مدرسه متروکه گرافیک خارق العاده ای ندارد اما در القای حس ترس به مخاطب کارش را به خوبی انجام می دهد. بازی به سبک اول شخص بوده و در آن باید سعی کنید اثری از حیات را در این مدرسه خوفناک پیدا کنید.

۵.Slendrina

بازی ترسناک Slendrina
Slendrina

دانلود از گوگل پلی

در بازی Slendrina کار شما این است که اشیای مختلفی را پیدا کرده و فرار کنید اما موضوع به همین راحتی ها هم نیست شخصیت Slendrina مثل جن مدام شما را تعقیب می کند هر جا خیال می کنید در امان هستید ناگهان پشت سرتان سبز می شود.

باید مواظب باشید که زیاد به او زل نزنید چرا که بی رحمانه به شما حمله می کند. پس در این بازی فرار، از ترس لحظه ای درنگ نکنید و سعی کنید زنده بمانید.

۶.Limbo

بازی ترسناک Limbo
Limbo

دانلود از گوگل پلی

Limbo بدون تردید یکی از ترسناک ترین بازی های دوبعدی است که در مراحل گوناگونی که دارد، شما را در حل معماهای مختلفش به چالش می کشد. پسر بچه ای که فقط دو نقطه سفید چشمانش در اندام او متفاوت به نظر می رسد با حداقل امکانات باید راه خود را هموار کند و خود را به انتهای مسیر برساند.

۷.Eyes: The Horror Game

بازی ترسناک Eyes: The Horror Game
Eyes: The Horror Game

دانلود از گوگل پلی

Eyes: The Horror Game مشابه دیگر بازی های این سبک در یک خانه متروکه روایت می شود. اشیای لازم برای خارج شدن از این خانه را باید پیدا کرده درهای قفل را باز کنید و همزمان مراقب ارواح خبیث سرگردان در خانه باشید که هر لحظه ممکن است طعمه آنها شوید.

 

۸.Dark Meadow: The Pact

بازی ترسناک Dark Meadow: The Pact
Dark Meadow: The Pact

دانلود از گوگل پلی

قبول داریم که تا اینجا بازی هایی که در این فهرست قرار گرفته اند هیچ کدام از نظر بصری طراحی خیره کننده ای نداشتند. اما در مورد بازی Dark Meadow: The Pact وضع فرق می کند این بازی طراحی کاملا سه بعدی دارد و در مجیط های زیبای آن می توانید آزادانه حرکت کنید.

سازنده بازی تلاش کرده تا تمام توان پردازنده تگرا ۳ را به کار بگیرد طوری که گاهی احساس می کنید یک بازی کنسولی را دارید انجام می دهید. پس خود را برای نبرد با موجودات خوفناک بازی Dark Meadow: The Pact آماده کنید که به شکل های مختلف در بازی ظاهر می شوند و کاری می کنند که ترس در وجودتان رخنه کند.

۹.Hopeless: The Dark Cave

بازی ترسناک Hopeless: The Dark Cave
Hopeless: The Dark Cave

دانلود از گوگل پلی

در بازی Hopeless: The Dark Cave ، هیولاها همانقدر که ترسناک هستند بامزه هم هستند! در جو ملتهب این بازی ترسناک اندروید باید سعی کنید هیولاهای بدترکیب را از بین ببرید و در عین حال مراقب باشید که به دوستان خود که کنارتان در حال مبارزه با هیولاها هستند آسیبی نرسانید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا