ایسوس و معرفی لپ تاپ ۴۰۰ دلاری! (+تصاویر)

حسگر اثر انگشت داخلی روی تاچ پد امنیت بیشتری را برای کاربران این لپ تاپ تضمین می کند.

مجله آنلاین موبنا – کمپانی معتبر ایسوس از یک عضو جدید خانواده ویووبوک رونمایی کرده است که با برچسب قیمتی ۳۹۹ دلاری خود مورد جذابی به نظر می رسد!

ویووبوک ۱۵ اینچی ایسوس را می توان یک لپ تاپ خوش قیمت(البته برای بازار جهانی) دانست که در ابعاد ۰.۷۵ در ۹.۱ در ۱۴.۱ اینچ تولید شده و سنگینی آن نیز برابر با ۱.۷ کیلوگرم است. همانطور که در تصاویر نیز مشاهده می شود این محصول طراحی باریک و جمع و جوری دارد و البته رنگ طوسی نیز بر جذابیت های آن افزوده است.

ایسوس و معرفی لپ تاپ 400 دلاری! (+تصاویر)

اگر بخواهیم از منظر مشخصات عملکردی به این محصول نگاه کنیم باید به حضور پردازنده کور آی۳ اینتل از سری ۸۱۴۵u اشاره کرد. برای این پردازنده ۸ گیگابایت رم دی دی آر۴ در نظر گرفته شده که با یک هارد اس اس دی ۱۲۸ گیگابایتی تکمیل می شود.

این مشخصات برای انجام بسیاری از امور روزانه کاملا مناسب ارزیابی می شود. ایسوس در این محصول حاشیه نمایشگر را تا حد ممکن کاهش داده تا زیبایی های آن را افزایش دهد. این نمایشگر ۱۵.۶ اینچی فول اچ دی تصاویر باکیفیتی را ارائه می دهد.

ایسوس و معرفی لپ تاپ 400 دلاری! (+تصاویر)

حسگر اثر انگشت داخلی روی تاچ پد امنیت بیشتری را برای کاربران این لپ تاپ تضمین می کند. همچنین استفاده از تکنولوژی سونیک مستر ایسوس کیفیت صدای بالایی برای آن ایجاد کرده است. از نظر پورت ها نیز این محصول یک پورت یو اس بی تایپ-سی، دو پورت یو اس بی، یک پورت اچ دی ام آی و یک شیار میکرو اس دی دارد.

این محصول دارای ویندوز اورجینال نسخه هوم است.

ایسوس و معرفی لپ تاپ 400 دلاری! (+تصاویر)

ایسوس و معرفی لپ تاپ 400 دلاری! (+تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا