دانلود زاپیا برای انتقال فایل با وای فای +نسخه بدون تبلیغات

اپلیکیشنی که جز اولین اپلیکیشن های انتقال سریع فایل از طریق وای فای میباشد. زاپیا یک اپلیکیشن اندرویدی کراس پلتفرم می باشد به طوری که میتواند با ios و pc به راحتی ارتباط برقرار کند.

مجله آنلاین موبنا – زاپیا میتواند تمامی انواع فایل ها را اعم موزیک ، ویدیو ، فایل و اپلیکیشن و …با سرعتی بسیار بالا و حدود ۱۲۸ برابر بلوتوث از دستگاهی به دستگاهی دیگر منتقل کند. زاپیا هم اکنون بیش از ۵۰ میلیون نصب فعال در گوگل پلی دارد و هیچگونه محدودیتی در انتقال فایل در آن وجود ندارد.

لوگوی برنامه زاپیا
Zapya

 

انتقال فایل آسان در شبکه وای فای با زاپیا

زاپیا به گونه ای طراحی شده که بتوانید بدون نیاز به کابل و OTG و دردسرهای آنها بین دستگاه های مختلف چه اندروید و آیفون و چه کامپیوتر فایل جا به جا کنید اشاره شد که این جا به جایی بر بستر شبکه وای فای سرعت بیشتری از بلوتوث دارد.

روش استفاده از زاپیا :

برای انتقال فایل در zapya باید دو دستگاه ابتدا بهم متصل شوند برای اینکار هر دو دستگاه میبایست گزینه connect to share را لمس کنند، سپس فرستنده باید creat group را لمس نماید و منتظر اتصال گیرنده به خود شود، در دستگاه مقصد هم search and join  انتخاب میشود تا به مبدا وصل شود. کار تمام است و حالا شما می توانید به راحتی تمامی فایل های خود را انتخاب و send کنید.

برای راحتی کار زاپیا در پایین صفحه منویی را قرار داده است که به کمک آن میتوانید فایل های خود را بر اساس انواع (اپلیکیشن ، تصویر ، موزیک و…) به طور جداگانه ببینید و آنها را انتخاب و ارسال کنید.

روش های جدید اتصال گوشی ها در Zapya

دو روش جدید به به زاپیا برای اتصال دو گوشی به هم اضافه شده که اولی از طریق اسکن کردن بارکد دو بعدی است که تولید می شود و گوشی وصل شونده باید آن را اسکن کند تا اتصال برقرار شود روش دوم هم به این شکل می باشد که دو دستگاه را باید تکان دهید و با لرزاندن آنها در کنار هم به یکدیگر متصل می شوند!

امکانات اضافی برای کار روی برنامه های نصب شده

در این نرم افزار شما علاوه بر به اشتراک گذاری، می توانید از برنامه های نصب شده روی گوشی خود بکاپ بگیرید، آنها را مخفی کنید. مشخصات شان از قبیل ورژن و محل نصب را مشاهده کرده و یا حذف شان کنید.

دسته بندی مجزا برای فایل های مختلف گوشی

زاپیا به صورت خودکار فایل های روی گوشی شما را شناسایی و دسته بندی می کند. ویدیوها، عکس ها، فایل های صوتی و دیگر فایل ها به صورت مجزا در شاخه های خود قرار می گیرند و برای پیدا کردن فایل مورد نظر خود، برای به اشتراک گذاری تنها کافیست وارد دسته مربوطه شده و به جستجوی فایل بپردازید.

تنظیمات برنامه Zapya

در بخش تنظیمات می توانید شهرتی برای دستگاه خود موقع انتقال فایل انتخاب کنید. تعیین کنید که فایل های مخفی نمایش داده شوند و همچنین قادر هستید برای اتصال گوشی خود رمز عبور قرار دهید.

بخش ویدیو و دانلود نرم افزار Zapya

در این نرم افزار بخشی مجزا برای بازی کردن به صورت آنلاین وجود دارد و علاوه بر این می توانید از قسمت Discover جذاب ترین ویدیوهای روز را تماشا کنید و از آنها لذت ببرید.

دانلود آخرین نسحه برنامه Zapya (بروزرسانی تیر ۹۸) :

دانلود نسخه اصلی v5.8.1

دانلود نسخه وی آی پی v5.8.1

دانلود نسخه ویندوز 

دانلود دکتر ماریو از گوگل پلی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا