نگاهی متفاوت به پورشه ۹۱۱ توربو! (+تصاویر)

این لگو در بسته بندی ۱۸۰ قطعه ای ارائه شده است و البته اولین بار نیست که لگو مدل ماشین های مطرح و محبوب جهان را به سبک خود روانه بازار می کند.

مجله آنلاین موبنا – پورشه ۹۱۱ خودرویی است که از سال ۱۹۶۴ تا ۱۹۸۹ در اشتوتگارت آلمان روی خط تولید قرار داشته و یکی از به یادماندنی ترین محصولات اسپرت در صنعت خودروی جهان محسوب می شود. در این میان جذاب ترین مدل را می توان به سال ۱۹۷۴ مربوط دانست که با نام ۹۱۱ توربو روانه بازار شد و مخاطبان دنیای خودرو را بیش از هر زمان درگیر خود کرد. اخیرا کمپانی مطرح لگو اقدام به ارائه یک نمونه لگویی از آن کرده که بسیار جذاب و دیدنی است. این لگو در بسته بندی ۱۸۰ قطعه ای ارائه شده است و البته اولین بار نیست که لگو مدل ماشین های مطرح و محبوب جهان را به سبک خود روانه بازار می کند. اگر یادتان باشد در سال ۲۰۱۶ لگو یک نمونه بسیار دقیق و باجزئیات کم نظیر از پورشه ۹۱۱ جی تی ۳ آر اس در ۲۷۰۴ قطعه به رنگ نارنجی را روانه بازار کرد که در فیلم زیر قابل مشاهده است.

 

 

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید جزئیات در این مدل کوچک بسیار دقیق انتخاب شده اند از بامپر جلو، فندرها گرفته تا فلیرها و بال عقب؛ همه چیز عالی به نظر می رسد. این پورشه ۱۵ سانتیمتر طول و ۶ سانیتمتر عرض دارد و ارتفاع آن نیز ۴ سانتیمتر است.

نگاهی متفاوت به پورشه 911 توربو! (+تصاویر)

نگاهی متفاوت به پورشه 911 توربو! (+تصاویر)

نگاهی متفاوت به پورشه 911 توربو! (+تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا