اپلیکیشن Easy Task Scheduler برای زمان‌بندی آسان

پیشنهاد ویژه وب‌سایت اندرویدزوم به افراد پر مشغله و حتی فراموش‌کار استفاده از برنامه مفید Easy Task Scheduler است که کاربر را قادر می سازد؛ فعالیت های روزمره مختلف را در دسته بندی های گوناگون سازماندهی کرده و با استفاده از انواع قابلیت های سفارشی سازی، کیفیت انجام امورات مختلف را بهبود بخشد.

مجله آنلاین موبنا – هر شخص می تواند برای انجام کار های مختلف خود در طول روز، روش مختص خود را به کار گیرد که مستلزم داشتن نظم و زمان‌بندی مناسب برای استفاده حد اکثری از ارزشمند ترین عنصر حال حاضر یعنی «وقت» است. برخی اجرای به موقع امور و برنامه ریزی روزانه را به ذهن خود می سپارند و چه بسا افرادی هستند که دفترچه یادداشتی برای این منظور در نظر گرفته اند. اما باید اذعان کرد که هیچ‌یک از روش های مذکور روش همه منظوره و بی عیب و نقص به شمار نمی آید. چرا که ممکن است به دلیل مشغله زیاد، کار های خود را فراموش کرده یا دفترچه یادداشت خود را جا بگذارید! در این لحظه است که برای چندمین بار حضور مثبت دیوایس های هوشمند اندرویدی در زندگی های‌مان را لمس خواهیم کرد. این روز ها دستگاه های هوشمند به قدری از زندگی انسان جدایی ناپذیر شده اند که شاید در حین خروج از خانه دسته‌کلید  خود را فراموش کنید اما گوشی خود را نه! چه بهتر که وظیفه برنامه ریزی و یادآوری کار های ضروری یا روزمره را به چنین وسیله ای بسپاریم.

Task Scheduler

با اپلیکیشن زمانبندی آسان می توانید کار های مورد نظر خود را با ضبط صدا، تایپ کردن و حتی عکس‌برداری؛ زمانبندی کنید تا در لحظه مورد نیاز یاد آوری لازم را انجام دهد. دسته بندی های مختلفی برای منظم کردن تسک های مختلف در نظر گرفته شده است که می توانید به سلیقه خود آن ها را کامل تر کرده و یا از لیست حذف کنید. می توانید امورات حیاتی را ستاره دار کنید تا در بالای لیست نمایش داده شوند و حتی قادر هستید  ظاهر و قابلیت های مختلف اپلیکیشن را سفارشی سازی کنید. شایان ذکر است که نرم افزار Task Scheduler به تازگی در پلی استور به انتشار رسیده و تا کنون نمره ۴.۴ را به دست آورده است.

اطلاعات:

  • اسم برنامه: Easy Task Scheduler-To Do List
  • دسته: بهره‌وری
  • ورژن: ۱.۳
  • شرکت سازنده: Mobile Tin
  • حجم: فایل نصبی: ۴ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۴.۰.۳ و بالاتر

تصاویر Task Scheduler :

دانلود نرم افزار زمان‌بندی آسان :

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا