دوچرخه الکتریکی ۲ هزار دلاری! (+عکس)

استفاده از چرخ‌هایی با تایر پهن موجب می‌شود تا در نگاه اول حس اطمینان بیشتری به این دوچرخه شهری جذاب داشته باشید.

مجله آنلاین موبنا – باتوجه به افزایش محبوبیت وسایل نقلیه الکتریکی، شاهد ارائه محصولات متنوعی در این بازار هستیم و هر روز پیشرفت‌های جدیدی نیز در آن شکل می‌گیرد. اخیرا یک محصول جذاب با موتور ۷۵۰ واتی بافنگ رونمایی شده که نقطه قوت آن علاوه بر قابلیت‌های فنی، طراحی وینتیج و اثرگذارش است. همانطور که اشاره شد نام بافنگ در تولید این محصول تضمینی بر کیفیت عملکردی آن است زیرا کمپانی بافنگ یکی از پیشتازان تولید قطعات در حوزه حمل‌ونقل الکتریکی محسوب می‌شود.

دوچرخه الکتریکی 2 هزار دلاری! (+عکس)

استفاده از چرخ‌هایی با تایر پهن موجب می‌شود تا در نگاه اول حس اطمینان بیشتری به این دوچرخه شهری جذاب داشته باشید. محصول موردنظر ۴۲ اینچ ارتفاع و ۶۶ اینچ طول دارد. استفاده از فریم آلومینیومی برای شاسی موجب افزایش استحکام دوچرخه شده و از سوی دیگر وزن آنرا نیز کاهش داده است. صندلی نرم و توسعه‌یافته نیز تجربه راحتی را از سواری برایتان ایجاد خواهد کرد.

دوچرخه الکتریکی 2 هزار دلاری! (+عکس)

موتور  ۷۵۰ واتی دوچرخه از بسته باتری  ۵۲V/13Ah استفاده می‌کند. سرعت این وسیله نقلیه الکتریکی بین ۲۰ تا ۵۰ مایل بر ساعت گزارش شده است. برند معتبر شیمانو تعویض دنده‌ها تا ۷ حالت را برای دوچرخه الکتریکی تضمین کرده است. قیمت محصول در آمازون ۱۹۹۹ دلار با باتری ۱۳AH و ۲۵۹۹ لار با باتری ۱۹.۲AH خواهد بود.

 

دوچرخه الکتریکی 2 هزار دلاری! (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا