دانلود Flychat اپلیکیشن پاسخ دهی سریع به پیام ها

مشاهده و پاسخ دهی به پیام های دریافتی را به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن انجام دهید. Flychat می تواند پیام های دریافتی را در هر لحظه به شما نمایش دهد و با ساده ترین و سریع ترین رابط کاربری، امکان پاسخ گویی به آن ها را فراهم می سازد.

مجله آنلاین موبنا – در حالی که از برنامه های دیگر استفاده می کنید به پیام ها پاسخ دهید، بدون آن که مجبور به باز کردن مسنجر مربوطه باشید. فلای‌چت راه حلی انقلابی برای خواندن پیام های دریافتی و پاسخ دهی به آن هاست! مسلما خواندن پیام ها در حین تماشای فیلم و صد البته در حال انجام بازی نیازمند خارج شدن از برنامه در حال اجراست، اما با برنامه Flychat دیگر نیازی به ایجاد وقفه در بازی و باز کردن مسنجر های مختلف نیست. فلای‌چت می تواند به طور همزمان پیام رسان های مختلف را زیر نظر بگیرد و با عملکرد بی عیب و نقص، شما را مجذوب خود خواهد کرد.

Flychat

در حالی که از دستگاه خود استفاده می کنید؛ وقتی کسی برای شما پیام ارسال می کند یک حباب کوچک با عکس پروفایل شخص در گوشه صفحه ظاهر می شود که البته برای لحظه ای متن پیام نیز به نمایش در می آید. فرقی ندارد که در حال کار با چه نرم افزاری هستید یا حتی به صورت ریل تایم در بازی های آنلاین شرکت می کنید! فلای‌چت بدون ایجاد وقفه و قطع کردن اتصال، شما را در جریان پیام ها قرار می دهد. باید اشاره کرد که نرم افزار هم اکنون ۱۰ اپلیکیشن محبوب پیام رسان را پشتیبانی می کند که تلگرام و واتساپ نیز در بین آن ها قرار دارند.

اطلاعات:

  • اسم برنامه: Flychat
  • دسته: بهره وری
  • ورژن: ۱.۰۶
  • شرکت سازنده: Flyperinc
  • حجم: فایل نصبی: ۳ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۴.۴ و بالاتر

تصاویر Flychat :

دانلود نرم افزار فلای‌چت :

دانلود از مایکت

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا