مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان

خرید بلیط با توسعه زیر ساخت‌های اینترنتی، به طور کلی به سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها خرید بلیط همانند علی بابا، مستر بلیط، پیک خورشید و سپهر ۳۶۰ (۳۶۲) مراجعه و بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس را جهت حمل و نقل خود خریداری می‌کنند.

مجله آنلاین موبنا – باتوجه به تعطیلات هرساله مخصوصا با ورود به سال ۹۸ و تعداد زیاد خریداران بلیط، تلاش جهت شناخته شدن هر چه بهتر سایت‌های خرید بلیط هواپیما در این فضا جهت قیمت بلیط ارزان‌تر برای رفاه خریداران است.

سایت پیک خورشید، سامانه ویژه خرید بلیط هواپیمایی است و در حال رقابت با سایت‌های مشابه (علی بابا، مستر بلیط ، سپهر ۳۶۰ (۳۶۲) فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، الی گشت، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک ۲۴، سیمرغ ۲۴، تریپ، رسپینا، سامتیک، تیکبان، فلای تودی، دور و نزدیک) است.

مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان

تا فرودگاه رایگان بروید

جهت جلب رضایت خریداران، پیک خورشید اقدام به هدیه کردن سفر رایگان تا درب فرودگاه را به تمامی خریداران بلیط هواپیما کرده است.

خریداران بلیط پس از پرداخت قیمت بلیط، یک کد تخفیف رایگان اسنپ برای‌شان ارسال خواهد شد و خریداران بلیط بدون هیچگونه پرداختی، تا فرودگاه رایگان خواهند رفت.

پیک خورشید، سامانه خرید بلیط هواپیما به ارزان‌ترین قیمت

خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط چارتر، بلیط اتوبوس و رزرو هتل از ویژگی‌های سایت و اپلیکیشن پیک خورشید است که خریداران می‌توانند انجام دهند.

با توافق‌های صورت گرفته، خریداران پیک خورشید ترافیک اینترنتی کمتری از سایت‌های علی بابا، مستر بلیط و سپهر ۳۶۰، بهرمند خواهند شد.

خریداران بلیط به شکل ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته و با ارزان‌ترین قیمت ممکن جهت خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار یا بلیط اتوبوس خود می‌توانند به سایت یا اپلیکیشن پیک خورشید رجوع کرده و بدون اضطراب و نگرانی از امکان استرداد بلیط، پرداخت امنی از سایت برای خرید بلیط هواپیما در پروازهای خارجی و پروازهای داخلی، چارتر، خرید بلیط اتوبوس، رزرو هتل و بلیط قطار داشته باشند.

پیک خورشید برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود به شکل دایم بازیگران دیگر این بازار و به ویژه رقبایی همچون علی بابا، مستر بلیط و سپهر ۳۶۰ را رصد می‌کند تا همچنان در بالاترین سطح استانداردهای خدمات‌دهی به کاربران باشد.

از این رو فروش بلیط هواپیما و سایر بلیط‌های عرضه شده در این سایت ارزان‌تر از بسیاری از سایت‌های دیگر است.

در آستانه نوروز پیک خورشید در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران و تسهیل کار آنها در سفر نوروزی همراه با سیستم اینترنتی خرید بلیط هواپیما، اپلیکیشن موبایل پیک خورشید را نیز طراحی و عرضه کرده است.

این اپلیکیشن دارای قابلیت­های خاصی شامل دسته­بندی داده­ها برپایه شهرها و کشور، گروه­بندی تورها و بلیط‌های لحظه­ آخری داخلی  و خارجی، قابلیت به اشتراک گذاشتن اطلاعات مورد توجه و به روزرسانی اتوماتیک موضوعات است که به این ترتیب عملیات رزرو بلیط را برای مسافران بهینه‌سازی کرده است. به این ترتیب که مسافران با خیالی آسوده از محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و بانکی تراکنش ایمن و آسان را تجربه می‌کنند.

چرا پیک خورشید؟

سامانه خرید اینترنتی بلیط پیک خورشید دارای زیر مجموعه­ و دسته‌بندی­هایی است که عرضه خدمات را به مسافران و مشتریان خرید بلیط آنلاین آسان می‌کند:

به روز رسانی دایمی قیمت بلیط هواپیما، قیمت بلیط قطار، به روزرسانی قیمت­ رزرو هتل و رزرو تور از جمله پرمخاطب‌ترین بخش‌های سایت پیک خورشید برای مشتریان خرید بلیط مسافرت است.

همچنین ارتباط کاملا ایمن به درگاه­های پرداخت الکترونیک، پشتیبانی ۲۴ ساعته کارمندان و کارشناسان پیک خورشید و قابلیت کنسل کردن اینترنتی بلیط و یا پیگیری خرید بلیط­های گرفته شده از جمله سرویس‌هایی است که در دسترس کاربران پیک خورشید قرار می‌گیرد.

پیک خورشید  همواره سعی می­کند تا بهترین گزینه برای خریداران بلیط باشد و حرکت به سوی زیباترین مکان­های دلپذیر گردشگری و تجاری در کشور و دنیا باشد.

سفر رایگان با کد اسنپ نیز همچنان که گفته شد جدیدترین دلیل برتری پیک خورشید برای مسافرانی است که قصد خرید اینترنتی بلیط هواپیما دارند و به این ترتیب هزینه سفر برای آنان ارزان‌تر تمام خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما: ارزان، آسان و تنها با چند کلیک در کسری از ثانیه

در سال­های اخیر عملیات خرید بلیط با مبلغ و وقت زیادی به وسیله شرکت­های هواپیمایی انجام می­شد، ولی ظهور شرکت‌هایی مثل پیک خورشید، علی بابا، مستر بلیط و سپهر ۳۶۰ که فروش بلیط هواپیما را بر بستر اینترنت عرضه کرده‌اند، این بازار را متحول کرده است.

رزرو قطعی بلیط هواپیما تنها در چند دقیقه

در سایت پیک خورشید فروش بلیط اینترنتی مسافران بدون هدر رفتن زمان و مبلغ زیادی، فقط در چند دقیقه انجام می‌شود و مسافران می‌توانند به سرعت رزرو بلیط هواپیما و یا بلیط قطار و دیگر وسایل حمل و نقل مسافری خود را انجام دهند.

برای استفاده از قابلیت­های رزرواسیون آنلاین پیک خورشید، کاربر مشابه سایت‌هایی چون علی بابا، مستر بلیط و سپهر ۳۶۰ ابتدا مقصد را تعیین می‌کند، سامانه بعد از جست­وجوی بلیط­های موجود جدولی مقایسه‌ای از قیمت بلیط پروازهای موجود را ارائه می‌کند که در آن قیمت بلیط، خطوط هوایی ارائه دهنده پرواز (ایرلاین) زمان پرواز و سایر اطلاعات ضروری فهرست شده است. در اینجا کافی‌ است کاربر پرواز رفت و برگشت خود را انتخاب کند و بعد با استفاده از کارت­های بانکی عضو شتاب مبلغ بلیط را بطور الکترونیکی بپردازد.
به این ترتیب در کوتاه­ترین زمان بلیط هواپیما بطور آنلاین رزرو می­شود.

بلیط هواپیما لحظه آخری

خبر از قیمت بلیط هواپیما لحظه آخری جزو قابلیت های پیک خورشید است که از طریق شبکه‌های اجتمایی و مرور مداوم اپلیکیشن پیک خورشید امکان‌پذیر است.

شاید در بعضی از سایت‌های فروش بلیط هواپیما مثل الی گشت، فلایتیو، سفرمی، سفرستان، اسنپ تریپ، ایرپلین تیکت، لست سکند، قاصدک ۲۴، سیمرغ ۲۴، تریپ، رسپینا، علی باب ، مستر بلی ، سپهر ۳۶۰ (۳۶۲)، سامتیک، تیک بان، فلای تودی، دور و نزدیک امکاناتی مشابه پیک خورشید وجود داشته باشد اما کادر پیک خورشید با توجه به خدمات ویژه از جمله ترانسفر رایگان و هزینه‌های پایین‌تر اقدام به جلب توجه مسافران کرده است.

خرید بلیط خارجی و داخلی

پیک خورشید تلاش می‌کند همچون علی بابا و مستر بلیط و یا حتی بهتر از رقبا، مناسب‌ترین انتخاب را برای داشتن یک سفر لذت‌بخش ایجاد کند و در سپهر سامانه‌های فروش الکترونیکی بلیط هواپیما همچنان بدرخشد.

مستر خرید بلیط ارزان هواپیما با ترانسفر رایگان

 

قیمت بلیط هواپیما چارتر

سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما پیک خورشید

یکی از کامل ترین سامانه های خرید بلیط هواپیمای سیستمی و چارتری است که با تجمیع بلیط‌های موجود در مسیرهای پرتردد دست مسافران را برای انتخابی ایده آل و به صرفه باز می‌گذارد. مسافران به راحتی می‌توانند بلیط چارتری و بلیط سیستمی هواپیما را در زمان و مسیر دلخواهتان از میان انواع مختلف پروازهای موجود جستجو کرده و آن را با قیمتی ارزان و به صرفه تهیه کنند. سایت پیک خورشید با فروش بلیط هواپیما در تمامی مسیرها سعی کرده است تا بسیاری از نیازهای مسافران را در مسیرهای مختلف رفع کند.

سامانه خرید بلیط اینترنتی پیک خورشید به مسافران امکان کنسل و استرداد بلیط به صورت آنلاین و با کسر درصدی جریمه مرتبط با شرکت‌های هواپیمایی در بلیط‌های سیستمی و طبق قوانین چارترکننده در بلیط‌های چارتری را می‌دهد و آنها برای آگاهی کامل از این دستورات می‌توانند به بخش قوانین و مقررات در صفحه اصلی سایت مراجعه کنند. کاربران سامانه خرید بلیط هواپیما پیک خورشید می‌توانند بدون نیاز به ثبت نام و عضویت در سایت پیک خورشید، بلیط هواپیما مورد نظر خود را رزرو و خریداری کنند و همچنین خریدارانی که اقدام به عضویت در سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما پیک خورشید کنند از یک پنل اختصاصی و ویژه برخوردار خواهند شد و همچنین کاربرانی که در سامانه بلیط هواپیمایی پیک خورشید ثبت نام کرده‌اند با دریافت امتیاز می‌توانند در قرعه کشی ماهانه پیک خورشید شرکت کنند.

چند سال گذشته وب سایت‌های زیادی در زمینه رزرواسیون بلیط هواپیما شروع به فعالیت کرده‌اند. بلیط هواپیما به دو صورت سیستمی و چارتری فروخته می‌شود. پروازهای سیستمی پروازهایی هستند که مستقیما از سیستم شرکت هواپیمایی صادر می‌شوند اما بلیط هواپیما در خصوص پروازهای چارتری پروازهای هستند که از سیستم چارترکننده که صندلی‌های پرواز را از شرکت هواپیمایی پیش خرید کرده است صادر می‌شود.

تفاوت پروازهای سیستمی و چارتری برای مسافرها چیست؟ پروازهای سیستمی مطابق بخشنامه شرکت‌های هواپیمایی کنسل و استرداد می‌شوند ولی بلیط‌های هواپیمایی چارتری مطابق شرایط و مقررات چارترکننده است و بعد از پرواز غیر قابل کنسل و یا استرداد است. تفاوت دیگر بلیط چارتری و سیستمی در قیمت بلیط کودک است.

 

زمانی که مسیری پرتردد باشد (مانند بلیط چارتری اهواز-تهران) آژانس‌های مسافرتی برای برنامه‌ریزی تورها با شرکت‌های هواپیمایی قرارداد می‌بندند که همه یا بخشی از صندلی‌های پرواز را به صورت هفتگی بفروشند. در برخی مواقع شرکت‌های بزرگ نیز که کارمندهای آنها در مسیری خاص، پر سفر هستند اقدام به چارتر کردن پرواز می‌کنند.

پیک خورشید از این که در این راه با رقبایی همچون الی‌گشت، سپهر ۳۶۰، مستر بلیط و علی بابا مقایسه شود ابایی ندارد و همواره معتقد است ارائه بهترین خدمات به مشتریان و مسافران می‌تواند جایگاه موسسات فعال را در بازار فروش آنلاین بلیط هواپیما ارتقا ببخشد وپیک خورشید به عنوان نامی معتبر و پیشرو در حرفه گردشگری به خوبی شناخته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا