دانلود Samorost 3 بازی ماجراجویی ساموروست ۳

بازی Machinarium را بدون شک می توان یکی از بهترین بازی های سبک ماجراجویی و معمایی به شمار آرود که جوایز متعددی را نیز دریافت کرد ، به تازگی استودیوی سازنده این بازی یعنی Amanita Design جدیدترین اثر خود با نام Samorost 3 را عرضه کرده که از لحاظ گیم پلی و سبک و سیاق شباهت زیادی به بازی ماشیناریوم دارد و به نوعی می تواند خاطره ی این بازی را برای شما زنده کند.

مجله آنلاین موبنا –  در این بازی ماجراجویی شما هدایت موجودی با لباسی سفید را برعهده دارید که یک روز در نزدیکی خانه اش فلوتی جادویی را پیدا می کند که توانایی احضار ارواح از سیاره های مختلف را داراست که هر کدام از این ارواح داستانی را روایت می کنند و شما را با جهان های مختلف بازی بیشتر آشنا می کنند ، پس از مدتی شما متوجه خواهید شد که این فلوت متعلق به موجوداتی شبیه به خودتان ولی در سیاره ای دیگر است ، به همین دلیل تصمیم می گیرید تا سفینه ای را برای خود بسیازید و به آن سیاره سفر کنید ، اما کار ساده ای پیش رو ندارید و بایستی با حل معماهای چالشی و کمک از افراد مختلف ، سفینه ی خود را بسازید.

Samorost 3
Samorost 3

بازی ساموروست ۳ در ۹ جهان مختلف پیگیری می شود که در هر کدام از این جهان ها شما با موجوداتی مختلف و مرموز مواجه خواهید شد که هر کدام از آن ها داستانی را پیش رو دارند ، معماهای بازی همانند بازی ماشینارویوم چالشی و بعضا سخت می باشند که برای حل کردن آن ها بایستی به خوبی فکر کنید و به نکات ریز نیز توجه کنید. محیط های بازی نیز به زیبایی طراحی شده اند و در نگاه اول شما را به یاد بازی ماشینارویوم خواهد انداخت. در پایان اگر شما هم از طرفداران بازی های معمایی و ماجراجویی هستید و از حل کردن معما لذت می برید ، قطعا Samorost 3 تجربه ی خوبی را برای شما رقم خواهد زد.

اطلاعات:

  • اسم بازی: Samorost 3
  • دسته: Adventure/Puzzle
  • ورژن: ۱.۴.۴۶۳
  • شرکت سازنده: Amanita Design
  • حجم: فایل نصبی: ۱۸ MB   دیتا: ۷۷۲ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۴.۱ و بالاتر

تصاویر Samorost ۳ :

دانلود بازی ساموروست ۳ :

آموزش نصب:

فایل اجرایی APK را در دیوایس خود نصب کنید.

فایل دیتا را اکسترکت کرده و محتوای آن را در مسیر Android/Obb کپی کنید.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا