دانلود Imo 9.8.0 – برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا

اگر با پیام‌رسان های مختلف از جمله وایبر، تلگرام یا وی چت آشنایی داشته باشید، حتما نام Imo هم به گوشتان خورده. پیام رسانی کاربردی که به خاطر امکان برقراری تماس ویدیویی با کیفیت HD و طراحی ساده اش به محبوبیت زیاده رسیده است.

مجله آنلاین موبنا –  این اپلیکیشن محبوب با بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود در سراسر جهان، به یکی از اپلیکیشن های سرشناس حوزه ارتباطات بدل شده است. در این مقاله قصد داریم، این اپلیکیشن را بررسی کرده و با قابلیت های آن بیشتر آشنا شویم.

Imo
Imo

ویژگی های کلیدی Imo

  • برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت رایگان بین دستگاه های مختلف از جمله، آیفون، رایانه و گوشی های اندرویدی
  • ارسال رایگان نامحدود پیام با شبکه های اینترنت ۲G، ۳G، ۴G و Wi-Fi
  • برقراری تماس های ویدیویی گروهی با دوستان
  • به اشتراک گذاری سریع عکس و ویدیو
  • استیکر های جذاب و رایگان
  • کاهش مخارج SMS و تماس با تلفن همراه
  • به اشتراک گذاری استوری با دوستان

نصب و راه اندازی

بعد از دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن با استفاده از لینک مستقیم در انتهای مقاله؛ وارد کردن شماره و انتخاب نام و تصویر پروفایل، به صفحه اصلی برنامه وارد میشوید.

وارد کردن شماره تلفن
وارد کردن شماره تلفن

همانطور که از تصویر زیر پیداست، صفحه اصلی به دو تب “Chats” و “Contacts” تقسیم میشود. از جمله ویژگی های Imo ایجاد و ارسال استوری برای کسانی است که شماره تلفن شما را دارند. برای این کار میتوانید آیکون دوربین پایین صفحه اصلی را لمس کنید.

صفحه اصلی برنامه
صفحه اصلی برنامه

اگر قصد شروع گفتگو با دوستانتان را دارید، به تب “Contacts” وارد شده و مخاطب مورد نظرتان را انتخاب کنید.

همانطور که از تصویر پیداست، در بخش بالا و سمت راست صفحه گفتگو، آیکون های تلفن و دوربین برای برقراری تماس صوتی و تصویری است. همچنین میتوانید با لمس اموجی در بخش پایینی و وارد شدن به بخش نقاشی، برای دوستان خود نقاشی ارسال کنید!

نصب ایمو در رایانه

نصب ایمو در رایانه به شرطی قابل انجام است که ابتدا اپلیکیشن آن را در اسمارت فون خود نصب کرده باشید. اینکه توسعه دهندگان ایمو به فکر کاربران رایانه های شخصی هم بوده اند، نکته ای مثبت است ولی به روز رسانی های کم و امکانات کمتر نسخه رایانه نسبت به اپلیکیشن، نشان دهنده آن است که چندان توجهی به کاربران رایانه شخصی نمیشود.

تغییرات نسخه ۹.۸

  • بهبود شبکه و افزایش کیفیت تماس ها
  • بهبود برخی باگ ها و مشکلات نرم افزاری

دانلود ایمو برای ویندوز و اندروید با لینک مستقیم

اپلیکیشن ایمو بسیار ساده اما به طرز شگفت انگیزی کاربری و سودمند است. در کنار امکان برقراری تماس صوتی و ویدیویی با کیفیت HD، کابران میتوانند از صد ها استیکر زیبا لذت ببرید و در بخش “My Story”استوری خود را ایجاد و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. از دیگر ویژگی های جذاب این برنامه، امکان ایجاد ویدیو های زنده (Live Video) است. استفاده از همه امکانات این اپلیکیشن برای همه سیستم عامل ها، رایگان است و شما میتوانید به آسانی اپلیکیشن مخصوص سیستم عامل اندروید و ویندوز را از لینک های زیر دانلود کنید.

دانلود نسخه v9.8 مخصوص اندروید

دانلود نسخه v1.2.20 مخصوص ویندوز

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا