خدمات ارتباطی مناسب به مسافران نوروزی استان مرکزی ارائه می‌شود

در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که به منظور تصمیم گیری و برنامه ریزی جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافرین در ایام نوروز با حضور نمایندگان اپراتورهای خدمات ارتباطی برگزار شد، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از ارائه خدمات ارتباطی مناسب به مسافران نوروزی خبر داد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، لادن مهدوی، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان مرکزی گفت: ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به ویژه در نقاط گردشگری و مسیرهای مواصلاتی و جاده‌ای در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی بر ضرورت اتخاذ روش‌های مناسب جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی از سوی اپراتورهای ارتباطی تاکید کرد و افزود: لازم است کلیه دستگاه‌های استانی تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در طول ایام نوروز، آمادگی ارائه خدمات مناسب به شهروندان و مسافران را داشته باشند.

مهدوی همچنین از ارسال پیامک تبریک فرا رسیدن سال نو به همراه لینک اپلیکیشن گردشگری به منظور معرفی جاذبه های گردشگری به مسافران به محض ورود به حوزه استحفاضی استان در بازه زمانی ۲۵ اسفند ماه لغایت ۱۵ فرردین ماه سال ۹۸ خبر داد.
وی همچنین از هماهنگی به عمل آمده جهت ارائه خدمات در تعدادی از دفاتر پستی، باجه‌های پست بانک و دفاتر پیشخوان دولت در ایام نوروز خبر داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا