وضعیت ارتباطی شهر مشهد در ایام تعطیلات نوروز بررسی شد

در جلسه ای با حضور معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران ستادی و استانی وزارت و اپراتورها و دستگاههای متولی استانی و شهر مشهد پوشش کیفیت تلفن همراه اپراتورها بررسی شد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی، محمدرضا خلیلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان رضوی با خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه با اشاره به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز ۹۸ و حضور انبوه زائرین بویژه در لحظه تحویل سال خواستار همکاری اپراتورها و ارگانهای متولی شهر مشهد جهت رفع نواقص گزارش درایوتست اداره کل تنظیم مقررات شد.

در ادامه این جلسه محمد شمسایی مدیرکل سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمالشرق با بیان اهم مشکلات موجود و تاکید بر اجرای تعهدات اپراتورها در قالب مصوبه ۲۸۳ کمیسیون تنظیم مقررات، ارتقا کیفی ارتباطات که موجبات رضایت عامه مشترکین را فراهم نماید را خواستار شد.

حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن تاکید بر همکاری اپراتورها و سایر دستگاههای ذیربط متولی، برنامه عملیاتی توسعه سایتهای اپراتورها همراه را جهت اجرا تا تاریخ ۲۰ اسفندماه سال جاری را ابلاغ کرد و همچنین نمایندگان دستگاههای اجرایی ذیربط استانی و شهر مشهد آمادگی خود را جهت همکاری با اپراتورها اعلام کردند.
براساس این گزارش، وضعیت پوشش تلفن همراه در سطح شهر مشهد و مبادی ورودی و نقاط گردشگری ارائه شد و اپراتورها ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده و مشکلات و موانع پیش رو، برنامه عملیاتی خود را جهت پایداری ارتباطات ایام تعطیلات نوروز۹۸ را اعلام کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا