نصب ۸۶ دستگاه ATM در روستاهای آذربایجان‎شرقی

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‏ شرقی در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونکی استان گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ۸۶ روستای استان اقدام به نصب و راه‏‏‎اندازی ATM کرده است.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی، بیست و دومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک این استان به ریاست رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و با حضور سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر اعضای کارگروه برگزار شد.
در این جلسه که به میزبانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برگزار شد، مهدی خرامش، سرپرست اداره کلICT آذربایجان‌ شرقی ضمن ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام یافته توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در توسعه دولت الکترونیک گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک در استان، تعداد ۸۶ دستگاه ATM در ۸۶ روستای استان نصب و راه‌اندازی شده است.
سپس حیدر فتح‌زاده، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان، گفت: معمولا در ایجاد احساس تعلق، جلب مشارکت مردم و تعلق سازمانی دچار مشکل هستیم.

وی با بیان اینکه ما هنوز نتوانسته‎ایم گام‎های اولیه جلب رضایت عمومی را برداریم، افزود: سعی ما این است از توانایی بخش خصوصی بیشتر استفاده کنیم.

بر اساس این گزارش، این جلسه با حضور نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، سازمان جهاد کشاورزی استان و شرکت مخابرات منطقه آذربایجان‌ شرقی حضور داشتند به ارائه گزارشی از روند الکترونیکی کردن خدمات دستگاه‌های متبوع بر اساس شاخص‌های ارزیابی الکترونیکی دستگاه اجرایی، امکانات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و ارتباطی دستگاه اجرایی پرداختند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا