اپلیکیشن «کیلید» برای خرید و اجاره خانه و آپارتمان

حتماً شما هم با سختی‌های پیدا کردن یک خانه یا آپارتمان ایده‌آل برای خرید آشنا هستید. رفتن مداوم به بنگاه‌های املاک و دیدن چندین خانه و آپارتمان و بررسی موقعیت و شرایط آن‌ها همیشه چالش بزرگی برای ما بوده است.

موبنا – شاید به ذهن شما هم رسیده باشد که کاش می‌توانستید از داخل خانه و پشت کامپیوتر یا گوشی همراهتان خانه یا آپارتمان موردنظرتان را انتخاب کنید، تمام شرایط آن را بسنجید،‌ عکس‌های مختلفی از آن ببینید، ‌قیمت روز آن را بدانید و بعد با داشتن اطلاعات کافی از خانه ایده‌آل‌تان پای امضای قرارداد بنشینید. استفاده از اپلیکیشن و وبسایت کیلید برای خرید آپارتمان و اجاره خانه این شرایط را برای ما فراهم کرده است.

 

اپلیکیشن و وبسایت کیلید سامانه‌ای جامع و هوشمند برای خرید خانه و اجاره آپارتمان است. با استفاده از امکانات موجود در کیلید می‌توانید خانه و مشاور املاک مورد نظرتان را پیدا کنید و براساس بودجه‌ای که دارید به سلیقه خودتان خرید کنید. با استفاده از این اپلیکیشن در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی خواهد شد و با اطلاعات و دانش کافی سراغ معامله می‌روید.

چرا به سامانه کیلید نیاز داریم؟

اپلیکیشن و وبسایت کیلید در واقع یک سامانه پیشرفته اطلاعات املاک است که با دسترسی به پایگاه‌های اطلاعات املاک کشور و هم‌چنین با استفاده از فناوری روز برای جمع‌آوری اطلاعات، خیلی راحت تمام اطلاعات بازار مسکن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا به‌راحتی تصمیم‌گیری کند.

سامانه جامع کیلید با داشتن به‌روزترین فناوری تخمین هوشمند قیمت، همه خریداران، مشاورین املاک و فروشندگان را از قیمت املاک در نقاط مختلف تهران آگاه می‌کند. اگر قصد خرید آپارتمان هم ندارید و می‌خواهید تنها از قیمت‌ها مطلع باشید، می‌توانید از این اپلیکیشن استفاده کنید.

اگر قصد خرید خانه یا خرید آپارتمان را دارید می‌توانید با دانلود اپلیکیشن کیلید و یا رفتن به سایت آن به آدرس kilid.com خانه مورد نظر خود را پیدا کنید و از قیمت آن مطلع شوید. می‌توانید با استفاده از این نرم‌افزار ملک موردنظر خود را در قسمت جستجوی هوشمند براساس منطقه، محله،‌ متروخور بودن خانه پیدا کنید. اپلیکیشن کیلید تصاویری از داخل و نمای بیرونی ملک موردنظر شما و همین‌طور خصوصیات و ویژگی‌های خاص آن نشان می‌دهد. این نرم‌افزار دارای فیلترهای متعددی برای راحت کردن جستجو و پیدا کردن سریع‌تر خانه یا آپارتمان مورد نظرتان است.

همچنین اپلیکیشن کیلید با دسترسی به اطلاعات بنگاه‌های املاک شماره تماس آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد و با معرفی آژانس‌های معتبر در هر محله و منطقه، اطمینان شما از معامله ملکی را بالا می‌برد.

در واقع شما با داشتن اطلاعات دقیق یک فرصت طلایی پیش رو دارید. نداشتن اطلاعات واقعی و دقیق مساوی با متضرر شدن است.

 

با استفاده از امکانات موجود در کیلید می‌توانید خانه و مشاور املاک مورد نظرتان را پیدا کنید و براساس بودجه‌ای که دارید به سلیقه خودتان خرید کنید. با استفاده از این اپلیکیشن در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی خواهد شد و با اطلاعات و دانش کافی سراغ معامله می‌روید.

 

 

اپلکیشن کیلید شما را از یک معامله پرخطر دور نگه می‌دارد

با توجه به گسترده بودن بازار مسکن و رشد بنگاه‌های املاک دارای مجوز و بدون مجوز،‌ حضور افراد و مشاوران متخصص در این حوزه را ایجاب می‌کند. در واقع نمی‌توان به هر بنگاهی اعتماد کرد و تنها داشتن مغازه‌ای که بالای آن عبارت مشاور و بنگاه ملک و املاک نوشته شده است کفایت نمی‌کند. تنها مشاورین املاکی قابل اعتمادند که از اتحادیه مشاورین املاک مجوز رسمی داشته باشند.

اپلیکیشن کیلید با فراهم کردن لیستی از بنگاه‌های معتبر در هر محله و منطقه که در زمینه ملک موردنظرتان تخصص دارند، شما را از خطر معامله با دلال‌های غیرقانونی و بدون مجوز در امان نگه می‌دارد تا همیشه بتوانید از مشاوره متخصصان با تجربه استفاده کنید.

اگر قصد خرید آپارتمان یا اجاره آپارتمان را در تهران دارید، استفاده از این اپلیکیشن جامع را پیشنهاد می‌کنیم. می‌توانید در کمترین زمان و بدون صرف هزینه آگهی خرید و فروش آپارتمان و هم‌چنین اجاره آپارتمان و و خانه،‌ خانه‌های نوساز و چند سال ساخت که قیمت ارزان‌تری دارند را در کل مناطق تهران ببینید. ابتدا منطقه مورد‌نظرتان را روی نقشه پیدا می‌کنید. سپس اطلاعات کامل خانه یا آپارتمان را همراه با عکس و قیمت ملک خواهید دید.

 

هم‌چنین اگر قصد فروش ملک خود یا قیمت‌گذاری آن را دارید، می‌توانید بدون رفتن به آژانس‌های معاملات ملکی و درخواست برای قیمت‌گذاری ملک، از سامانه ارزیابی هوشمند کیلید استفاده کنید. این سامانه این امکان را به کاربر می‌دهد تا تنها با وارد کردن آدرس ملک یا کدپستی آن، به تمام اطلاعات ملک موردنظر خود دسترسی پیدا کنید. این اطلاعات شامل قیمت حدودی ملک و تمام اطلاعات مربوط به معاملات املاکی‌ها در هفت سال گذشته است. هم‌چنین روی نمودار شاخص کیلید می‌توانید روند تغییرات ملک خود را مشاهده کنید و تحلیل خوبی از بازار مسکن در دست داشته باشید. با داشتن تحلیل بازار می‌توانید بفهمید که قیمت ملک شما در آینده چقدر بالا خواهد رفت و به‌گونه‌ای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن داشته باشید.

قیمت ملک براساس متراژ آن، و سال ساخت و منطقه‌ای که در آن است مشخص می‌شود. سامانه کیلید این مزیت را دارد که املاک را براین اساس دسته‌بندی کرده است تا کاربران بتوانند براساس بودجه و اهداف خود خانه یا آپارتمان مورد نظر خود را خرید یا اجاره کنند.

 

رهن و اجاره آپارتمان و خانه در کیلید

در گذشته برای اجاره آپارتمان یا یک خانه ویلایی با صرف وقت و هزینه به املاکی‌های مختلف سر می‌زدیم و به آن‌ها می‌سپردیم تا خانه مورد‌نظرمان را براساس بودجه‌ای که داریم برایمان پیدا کنند. این کار هم زمان‌بر بود و هم خستگی و هزینه‌های رفت و آمدهای پی در پی را به‌همراه داشت. اما اپلیکیشن کیلید انتخاب خانه یا آپارتمان مورد نظرمان را برای اجاره آسان‌تر از همیشه ساخته است. این سامانه با فراهم کردن ابزارهای کاملاً تخصصی به متقاضیان رهن و اجاره کمک می‌کند تا با داشتن اطلاعات کافی از قیمت و هم‌چنین تنوع آن‌ها، راحت‌تر انتخاب کنند. وب‌ سایت و اپلیکیشن کیلید با فراهم کردن آگهی‌های مختلف رهن و اجاره خانه‌های نوساز، آپارتمان و خانه‌های چندسال سخت که قیمت ارزان‌تری دارند در تمام نقاط تهران به‌همراه عکس، یک راهنمای خوب برای افرادی است که به‌دنبال اجاره آپارتمان یا خانه هستند.

 

از مزیت‌های استفاده از وب سایت و اپلیکیشن کیلید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه فهرستی کامل از تمام آژانس‌های معاملات املاک دارای مجوز در سراسر تهران
  • امکان دادن آگهی‌های رایگان مانند آگهی فروش، رهن، اجاره املاک نوساز یا کلنگی،‌و …
  • ارائه تکنولوژی به‌روز برای مالکان و خریداران بدون صرف وقت برای دادن آگهی اجاره، رهن یا فروش آپارتمان و خانه
  • دسترسی به تمام اطلاعات بنگاه‌های معاملاتی املاک در سراسر تهران

 

اپلیکیشن «کیلید» برای خرید و اجاره خانه و آپارتمان اپلیکیشن «کیلید» برای خرید و اجاره خانه و آپارتمان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا