آمادگی ایران خودرو دیزل برای مشارکت در طرح بازسازی اتوبوسهای حمل و نقل شهری

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز بازسازی و نوسازی اتوبوس های فرسوده ناوگان حمل و نقل شهری شهرداری کلانشهرهای سطح کشور در این شرکت خبرداد.

موبنا – مهندس مهدی یونسیان، با اشاره به استقبال تعدادی از شهرها برای حضور در این طرح افزود: تا کنون حوزه های مرتبط در شهرهای مختلف آمادگی خود را جهت اجرای این طرح اعلام کرده اند.
وی افزود : با نوسازی یک دستگاه اتوبوس فرسوده O457 این پروژه آغاز به کار کرد که ظرف سه هفته با کمترین هزینه به لحاظ بازسازی قوای محرکه و تریم داخلی بازسازی انجام و آماده تحویل به مشتری شده است.
یونسیان تاکید کرد: شرکت ایران خودرو دیزل به منظور مقابله با شرایط حاکم بر بازار، تمام توان خود را برای استفاده از پتانسیل های داخلی کشور در جهت تولید قطعات ساخت داخل نشده برای خودروهای سنگین به کار گرفته است.
وی افزود: ایران خودرو دیزل همگام و هم مسیر با گروه صنعتی ایران خودرو تلاش می کند تا ظرفیت های پنهان داخلی کشور را به منظور خودکفایی در تولید قطعات خودروهای سنگین شناسایی کرده و از شرکت های دانش بنیان برای مشارکت در این بخش حمایت خواهد کرد.
یونسیان با اشاره به توانمندی های داخلی سازی در صنعت خودرو و قطعه گفت: در حال حاضر محصولاتی مانند کامیون واگن هود با ۹۰ درصد خود کفایی و مینی بوس آرین با ۸۰ درصد خودکفایی از جمله افتخارات این شرکت محسوب می شود.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل در خصوص تعهدات معوق احتمالی این شرکت افزود: تلاش می کنیم در زمان های مقرر شده به تعهدات را با حداقل تاخیر به مشتریان عمل نمائیم.
یونسیان با اشاره به برنامه های در دست اقدام برای تولید در سال آینده افزود: برای سال آینده دو سناریو در پیش داریم اولین سناریو انجام تولیدات داخلی با خود کفایی بالا و دیگری قراردادهای جدید با شرکای خارجی است که هر دو به طور موازی در دستور کار قرار این شرکت قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا