دانلود اپلیکیشن ایرانی دکتر ساینا

حتما تابحال برای شما پیش آمده است که به یک بیماری مبتلا شده اید و دنبال راه درمان آن بوده اید و به ناچار برای پیدا کردن اطلاعات بیشتری در مورد بیماری تان دست به دامان موتورهای جستجوگر شده اید و یا برای گرفتن نوبت از پزشک مورد نظرتان مدت زمان زیادی منتظر شده اید و دست آخر نتوانسته اید نوبتی برای خودتان بگیرید.

موبنا – امروز قصد داریم اپلیکیشن دکتر ساینا را برای شما معرفی کنیم که یک اپلیکیشن سلامتی جامع می باشد و در زمینه ی سلامتی یک اپلیکیشن همه کاره به شمار می رود و جالب است بدانید این اپلیکیشن با رای مردمی به عنوان برترین اپلیکیشن در حوزه ی سلامتی در جشنواره موبایل ایران ۹۵ انتخاب شد.

drsaina
drsaina

یکی از کاربردی ترین امکانات اپلیکیشن drsaina امکان نوبت گیری از پزشکان استان های مختلف به صورت آنلاین می باشد بدین صورت که شما با مشخص کردن استان مورد نظرتان و همچنین تخصص پزشک مورد نظر می توانید به متخصصین بیماری مورد نظرتان را پیدا کنید و بصورت آنلاین از آن ها نوبت دریافت کنید ، همچنین در پایین نام هر پزشک ، آدرس مطب او نیز مشخص شده است تا پس از دریافت نوبت مشکلی در پیدا کردن پزشکتان نداشته باشید.

drsaina
drsaina

امکانات این اپلیکیشن ایرانی به مواردی که در بالا گفته شد ختم نمی شود بلکه یک بانک جامع اطلاعاتی در مورد بیماری ها و داروهای مختلف ( بانک ۸۰۰۰ دارو ، ۵۰۰ بیماری ، ۶۰۰ داروی گیاهی ) می باشد که به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات جامعی در مورد بیماری تان و داروهای مختلف پیدا کنید.یکی دیگر از بخش های این اپلیکیشن سلامتی ، آزمایشگاه نام دارد که در آن می توانید با کلمات انگلیسی مخففی که در جواب آزمایش تان آمده است بیشتر آشنا شوید و تا حدودی با تفاسیر نتیجه ی آزمایش تان آشنا شوید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید آدرس مراکز درمانی و بیمارستان های استان تان را به همراه شماره تماس آن ها پیدا کنید.

تصاویر اپلیکیشن دکتر ساینا:

دانلود اپلیکیشن دکتر ساینا:

download-bazar

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا