گرمکن ورزشی مخصوص علاقمندان به تکنولوژی (+عکس)

در مجموع برای این ژاکت کاربردی ۱۵ قابلیت متمایز در نظر گرفته شده است که تمامی آنها به نوعی با گجت‌ها و ابزارهای الکترونیکی موبایلی کاربران همسانی دارند.

موبنا – حتما شما هم برای مناسبت‌های قبلی اعضای خانواده خود هدایای تکراری و همیشگی را تهیه کرده‌اید. ولی این سوئی‌شرت می‌تواند متفاوت‌ترین و کاربردی‌ترین هدیه بعدی برای یکی از عزیزان شما باشد. گرمکن ورزشی هوشمند «بائوباکس» که برای جمع‌آوری سرمایه و تولید انبوه هم اکنون وارد کمپین «کیک‌استارتر» شده است قابلیت‌های کاربردی و متفاوتی دارد که هرگز در لباس‌های دیگر آن را مشاهده نکرده‌اید.

این گرمکن ورزشی به گونه‌ای طراحی شده است که برای همه دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل شما یک جیب مجزا دارد و تنها با باز کردن زیپ آن می‌توانید ابزار موبایلی کاربردی خود را در آن قرار دهید. گرمکن ورزشی بائوباکس نه تنها شکل ظاهری زیبا دارد، بلکه قابلیت‌های دیگر از جمله بالش مخصوص دور گردن، چشم‌بند مخصوص خواب، دستکش‌های گرم و و یک کلاه جداشدنی را هم شامل می‌شود.

گرمکن ورزشی مخصوص علاقمندان به تکنولوژی (+عکس)

همه افراد دوست دارند لباس جدید آنها به اندازه کافی جیب داشته باشد تا امکان حمل وسایل برای آنها آسان شود. در این میان سوئی‌شرت بائوباکس به بهترین شکل این جیب‌ها را با زیپ جداگانه برای حمل اختصاصی پاسپورت، عینک، هدفون، رایانه لوحی، شارژر همراه و … در خود جا داده است.

این سوئی‌شرت متفاوت به صورت طراحی شده است که خانم‌ها و آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند و شرکت سازنده تصمیم دارد از اواخر سال جاری میلادی آن را با قیمت ۷۰ دلار در بازار به فروش برساند. در مجموع برای این ژاکت کاربردی ۱۵ قابلیت متمایز در نظر گرفته شده است که تمامی آنها به نوعی با گجت‌ها و ابزارهای الکترونیکی موبایلی کاربران همسانی دارند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا