با این ابزار همه جا به راحتی آتش روشن کنید (+عکس)

«اِمبر» به گونه‌ای طراحی شده است که با انواع وسایل طبیعی از جمله شاخه‌ها، برگ‌ها و دیگر چیزهای آتش‌زا روشن می‌شود و امکان آشپزی صحرایی را برای شما فراهم می‌کند.

موبنا – این روزها می‌توان انواع ابزارهای پیشرفته مخصوص پیک‌نیک و سفرهای بیرون از شهر را خریداری کرد. با این وجود برخی شرکت‌ها به دنبال تولید ابزارهایی هستند که حین سادگی، می‌توانند قابلیت ویژه ارایه کنند. طراحان سنگاپوری که «اِمبر استاو» را ارایه کرده‌اند هم نظر مشابه در این زمینه دارند و به دنبال آن هستند تا با ارایه یک ابزار ساده، کاربردهای فراوان را در اختیار کاربران بگذارند. این ابزار کابردی که از دو قسمت مجزا تشکیل شده است می‌تواند بهترین وسیله برای آشپزی در فضای خارج از خانه محسوب شود و اگرچه با اندازه بسیار کوچک ساخته شده است، ولی می‌تواند شعله آتش مناسب گرما و آشپزی را در اختیار شما بگذارد.

با این ابزار همه جا به راحتی آتش روشن کنید (+عکس)

«اِمبر» با بدنه‌ای از جنس فولاد بسیار زیبا طراحی شده است و شکل ظاهری آن شبیه به ظرف‌هایی است که حیوانات خانگی در آن غذا می‌خورند. این کاسه فلزی کوچک ۱۰ سانتی‌متر قطر و ۳.۵ سانتی‌متر عمق دارد و شما با جدا کردن اجزای آن به راحتی می‌توانید این وسیله را در جیب خود جا دهید. این محصول در قسمت داخلی بدنه خود قطعه فوقانی را جا داده است و زمانی که قرار است از این ابزار کوچک آتش‌افزا استفاده کنید می‌توانید قطعه داخلی را از آن جدا کنید و آن را در قسمت بالا قرار دهید تا در نهایت یک پلتفرم کوچک برای روشن کردن آتش داشته باشید.

«اِمبر» به گونه‌ای طراحی شده است که با انواع وسایل طبیعی از جمله شاخه‌ها، برگ‌ها و دیگر چیزهای آتش‌زا روشن می‌شود و امکان آشپزی صحرایی را برای شما فراهم می‌کند. این محصول مانند دیگر لوازم آشپزی مسافرتی که تاکنون مشاهده کرده‌اید می‌بایست در مسیر جریان باد قرار بگیرد و با این توضیح قادر است شعله آتش را برای مدت طولانی در خود نگه دارد.

با این ابزار همه جا به راحتی آتش روشن کنید (+عکس)

«اِمبر» از طریق پایه‌ای هوا هوا را به قسمت فوقانی می‌کشد تا شعله روشن بماند که البته شما پس از آشپزی می‌توانید بخش فوقانی را از روی آن بدارید و با قرار دادن در داخل دستگاه، به راحتی آن را حمل کنید. طراحی قسمت داخلی این ابزار به گونه‌ای است که وقتی بخش فوقانی روی آن قرار می‌گیرد هوا به راحتی به بخش بالای دستگاه انتقال پیدا می‌کند تا شعله‌های آتش به راحتی روشن بمانند و به همین خاطر شرکت سازنده این نوع طراحی را «گرداب آتش» نامگذاری کرده است تا از این طریق فرد در هر شرایطی بتواند آتش را روشن نگه دارد.

شرکت سازنده ادعا می‌کند این نوع طراحی منحصر به فرد به گونه‌ای است که باعث می‌شود شعله‌های آتش داغتر شوند و آتش برای مدت طولانی‌تر روشن بماند و البته، دود کمتری ایجاد شود. به هر حال، اگرچه این روزها گزینه‌های مشابه در بازار وجود دارد، ولی «اِمبر» به صورت کاربردی‌تر و کوچک‌تر طراحی شده است و شکل ظاهری زیبای آن توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. این ابزار هم اکنون با قیمت ۸۹ دلار وارد بازار شده است و البته کاربران از سپتامبر ۲۰۱۹ می‌توانند آن را به صورت اینترنتی هم خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا