نمایندگی فروش کولر گازی بوش

فروشگاه بوش ایرانیان در تمامی شهر های ایران با نصاب های مجرب اقدام به نصب رایگان کولر گازی های مشریان می نماید تا شما نگران هیچ چیزی نباشید و تنها از خرید خود لذت ببرید و با خیال راحت از گرمای تابستان در امان باشید.

فروشگاه بوش ایرانیان وارد کننده مستقیم کولر گازی و اسپلیت شرکت بوش و ارائه آنها در فروشگاههای کولر گازی و اینترنتی در سراسر ایران با گارانتی شرکتی آنلاین سرویس ۲۴ تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت مشتریان خود در طول چندین سال واردات، فروش و خدمات پس از فروش (گارانتی) بکار گرفته است.

فروشگاه بوش ایرانیان در تمامی شهر های ایران با نصاب های مجرب اقدام به نصب رایگان کولر گازی های مشریان می نماید تا شما نگران هیچ چیزی نباشید و تنها از خرید خود لذت ببرید و با خیال راحت از گرمای تابستان در امان باشید.

شرایط خرید کولر گازی بوش از بوش ایرانیان چگونه است؟

بوش ایرانیان در ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخ گوی سوالات شما مشتریان عزیز می باشد.

کارشناسان فروش بوش ایرانیان تمامی اطلاعات لازم در مورد کولر گازی مناسب با فضای خانه به شما ارائه خواهند داد.

در صورت انتخاب محصول، بوش ایرانیان مبلغی توافقی به عنوان بیعانه از مشتری دریافت خواهد کرد.

ارسال و تحویل کالا از لحظه سفارش، حداکثر ۴۸ ساعت طول خواهد کشید.

مبلغ کامل کولر گازی در محل تحویل پرداخت می شود.

در روش ارسال کولر گازی توسط پیک (باربَر) بایستی سلامتی فیزیکی کولر گازی بوش و اجنرال درب منزل توسط مشتری انجام گیرد و سپس اقدام به پرداخت صورت حساب نماید.

در صورتی که کالای ارسالی مطابق با درخواست مشتری نباشد، بوش ایرانیان موظف است طبق ضمانت ۷ روزه تعویض کالا،آن را عودت نماید و کالایی با مشخصات ارائه شده به مشتری را ارسال نماید.

ضمانت تعویض یا برگشت و عودت هزینه در صورت نارضایتی مشتری از کالا تا ۷۲ ساعت، نماد اعتماد بوش ایرانیان نزد مشتریان ما می باشد.

پس از تحویل کولر گازی :

گارانتی شرکتی آنلاین سرویس ۲۴ همراه با محصولات ارسالی تقدیم حضور مشتریان می گردد.

گارانتی شامل ۵ سال ضمانت بی قید و شرط کمپرسور، ۲ سال ضمانت بی قید و شرط قطعات مکانیکی و یک سال ضمانت قطعات الکترونیکی می باشد.

فروشگاه بوش ایرانیان متعهد است که در طول مدت گارانتی پاسخگوی مشتریان باشد.

شرایط گارانتی در دفترچه گارانتی ذکر شده است.

برگه ضمانت تا زمان حضور نصابی که بوش ایرانیان به شما معرفی می کند دست نخورده، ننوشته و سالم باقی بماند.

نصاب موظف به مهر و امضا کردن گارانتی پس از تست سلامت کاری دستگاه می باشد.

در حین نصب کولر گازی، نصاب کلیه امور نصب را بدون دریافت هیچ هزینه ای انجام خواهد داد ولو اینکه محیط کار، احتیاج مازاد بر کابل برق، پایه یونیت خارجی یا لوله مسی داشته باشد، پرداخت هزینه آن بر عهده مشتری خواهد بود.

برگه ضمانت را تا پنج سال مانند یک سند معتبر نگه داری نمایید.

در صورت گم شدن دفترچه گارانتی، دستگاه از گارانتی ساقط می گردد.

 

تعمیرات تخصصی کولر گازی بوش اینورتر

با توجه به نیاز روز افزون به استفاده مداوم از کولر گازی و اسپلیت اینورتر و استهلاک کاری آنها، ما بر آن شدیم که با بهره گیری از تکنسین های واقعا مجرب در اکثر شهر های ایران ، تعمیرات تخصصی کولر گازی بوش اینورتر دار را انجام دهیم.

خدمات به کلیه مدل های موجود کولر گازی بوش اینورتر در منازل حتی بدون گارانتی و یا گارانتی های متفرقه

شامل:

تعمیرات تخصصی برد فرمان و اینورتر کولر گازی بوش اینورتر

تعمیرات تخصصی نشتی یابی کولر گازی بوش اینورتر

تعمیرات تخصصی کمپرسور کولر گازی بوش اینورتر

تعویض کامل سیم کشی

تغییر مکان کولر گازی بوش اینورتر

 

 

شرکت بوش ایرانیان نمایندگی فروش کولر گازی بوش اصلی در ایران می باشد و تمامی خدمات فروش و پس از فروش این محصول ( کولرگازی بوش ) به عهده شرکت آنلاین سرویس ۲۴ می باشد .

فروشگاه بوش ایرانیان با بهره گیری از تکنسین های مجرب اقدام به خرید و واردات بهترین مدل های کولر گازی بوش اینورتر در ایران کرده است.شما می توانید با تماس با قسمت فروش و کارشناس فنی ، مشاوره ای کامل از نحوه خرید و خدمات دریافت کنید

شرکت آنلاین سرویس ۲۴ محصولات خود را با ۵ سال ضمانت تعویض بدون قید و شرط کمپرسور ، خدمات پس از فروش همیشگی حتی برای موارد خارج از گارانتی ارائه می دهد . ارسال و نصب کلیه دستگاه های کولر گازی بوش اینورتر و معمولی به صورت رایگان توسط نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت آنلاین سرویس ۲۴ در سراسر ایران انجام می گیرد .

آدرس وب سایت : www.bosch-iranian.com

تلفن تماس فروش کولر گازی : ۰۹۱۸۲۲۱۰۰۰۶ ۰۸۷۳۴۲۱۶۸۳۵

تلفن:۶۶۵۳۹۹۳۰-۶۶۵۳۹۹۳۱-۶۶۵۳۹۹۳۲-۶۶۵۳۹۹۴۰-۶۶۵۳۹۹۴۱-۶۶۵۳۹۹۴۲

کارشناس فنی شرکت بوش :۰۹۱۲۰۲۱۰۱۷۱۰

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا