وانت پیک‌آپ یک تُنی میتسوبیشی وارد جاده‌ها شد (+عکس)

میتسوبیشی پشی‌بینی کرده است که پس از گذشت مدتی آن را در دیگر بازارهای آسیا، اقیانوسیه، خاورمیانه، اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین عرضه کند. میتسوبیشی در نظر دارد که این خودرو در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فروش برسد و قرار است طی سال مالی پیش‌رو ۱۸۰ هزار دستگاه از آن تولید شود.

موبنا – شرکت میتسوبیشی یک وانت شاسی‌بلند جدید را مورد آزمایش قرار داده است که پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک وارد بازار آسیا شود و این وانت پیک‌آپ یک تُنی هم اکنون با نام «تریتون/ال۲۰۰» به صورت رسمی در بانکوک معرفی شده است. تریتون/ال۲۰۰ از همین ماه فروش خود را در کشور تایلند آغاز می کند و قرار است با گذشت فاصله زمانی کوتاه وارد دیگر بازارهای جهان شود.

«اوزامو ماسوکو» مدیرعامل شرکت میتسوبیشی در مورد این محصول جدید گفت: «وانت جدید تریتون/ال۲۰۰ یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های ما برای ورود به بازار جهانی محسوب می‌شود و از بهترین محصولات ساخته شده در شرکت ما خواهد بود. این مدل جدید قرار است دوام، قابلیت اطمینان و آسایش را در سایه ۴۰ سال تجربه ما در تولید سری‌های مختلف خودرو برای کاربران به ارمغان بیاورد».

وانت پیک‌آپ یک تُنی میتسوبیشی

«میتسوبیشی تریتون/ال۲۰۰» در بخش طراحی بدنه و ساخت موتور در جریان همکاری با مرکز «داینامیک شیلد» وابسته به شرکت خودروسازی «میتسوبیشی موتورز» تکمیل شده است و طراحی آن با الهام از سری خودروهای «پاجرو اسپورت» ارایه شده است که در اصل یک سیستم نوین مبتنی بر چهار چرخ را در کنار سیستم ایمنی فعال و دستیار راننده ارایه می دهد. موتور تقویت شده این وانت پیک‌آپ در کنار چراغ‌های بزرگتر و بدنه قوی‌تر، طراحی کامل و کارآمد این خودرو را نمایان می‌کند.

سیستم جدیدی که با نام «سوپر-سلکت ۴دبلیودی» برای این محصول در نظر گرفته شده است قابلیت حرکت خودرو در هر شرایط جاده‌ای را فراهم می‌کند و همچنین راننده می‌توانند با انتخاب حالت رانندگی «ایزی-سلکت ۴دبلیودی» سیستم تنظیم شاسی و لاستیک‌ها را در حالت خودکار قرار دهد تا برای رانندگی در جاده‌ها نگرانی نداشته باشد. این خودرو حالت‌های رانندگی متفاوت دیگری را هم در خود جا داده است که متناسب برای شرایط ماسه، گل و لای، برف، شن، صخره و … در نظر گرفته شده‌اند.

وانت پیک‌آپ یک تُنی میتسوبیشی

این وانت یک تُنی یپک‌آپ انواع فناوری‌های جدید را شامل می‌شود و شرکت میتسوبیشی سیستم انتقال قدرت شش سرعته اتوماتیک را برای آن ارایه کرده است تا آن را جایگزین سیستم پنج سرعته اتوماتیک قبلی کند. «میتسوبیشی تریتون/ال۲۰۰» موتور ۲.۴ لیتری بنزینی را با توان ۱۲۶ اسب بخار در خود جا داده است که البته یک مدل ویژه آن هم با موتور دیزلی توربو با توان ۱۷۸ اسب بخار ارایه می‌شود.

وانت پیک‌آپ یک تُنی میتسوبیشی

تریتون انواع قابلیت‌های ایمنی را هم در خود جا داده است و کابین آن را در بین وانت‌های پیک‌آپ می‌توان از ایمن‌ترین انواع آن دانست. سیستم‌های ایمنی پیشرفته در این اتومبیل قابلیت کاهش ضربه به جلو، نمایش نقطه کور، سیستم هشدار دهنده عبور از چهار راه، و سیستم مافوق صوتی شتاب را شامل می‌شود. سیستم مافوق صوتی کاهش دهنده شتاب که قادر است احتمال تصادف را به میزان قابل ملاحظه پایین بیاورد، به صورت مستقیم با سیستم شتاب دهنده خودرو در تماس است و در کنار آن دوربین‌های ۳۶۰ درجهدر جلو و عقب اتومبیل نصب شده‌اند تا زاویه دید راننده گسترش یابد.

تریتون/ال۲۰۰ در کارخانه «لیم چابانگ پلنت» شرکت میتسوبیشی در کشور تایلند به تولید می‌رسد و به همین خاطر قرار است در مرحله نخست فقط در کشور تایلند فروخته شود. البته شرکت میتسوبیشی پشی‌بینی کرده است که پس از گذشته مدتی آن را در دیگر بازارهای آسیا، اقیانوسیه، خاورمیانه، اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین عرضه کند. میتسوبیشی در نظر دارد که این خودرو در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فروش برسد و قرار است طی سال مالی پیش‌رو ۱۸۰ هزار دستگاه از آن تولید شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا