تمیز کردن دندان‌ها با هوشمندترین مسواک دنیا در ۶ ثانیه (+فیلم و عکس)

شرکت تولیدکننده توضیح داده است که این مسواک می‌تواند ۹۹.۹ درصد سطح دهان و دندان را در کمتر از ۶ ثانیه به طور کامل تمیز کند و به جز سطوح روی دندان، شکاف‌های میان آنها را هم به طور کامل پاک کند.

موبنا این یک دستورالعمل جامع برای موفقیت است: کار روزمره خود بر حسب سلایق و علایق خود انتخاب کنید، سپس به دنبال راه‌هایی باشید تا بتوانید این کار را به نحو احسنت انجام دهید و به بهترین شکل به پایان برسانید. این اتفاق دقیقا همان مسیری است که شرکت UNOBRUSH انجام داد تا بتواند هوشمندترین و بهترین مسواک جهان را روانه بازار کند و یک محصول کاملا متفاوت را به دست مردم برساند.

تمیز کردن دندان‌ها با هوشمندترین مسواک دنیا در ۶ ثانیه (+فیلم و عکس)

نتایج حاصل از بررسی‌ها نشان داده است هر یک از ماه به طور میانگین در طول یک سال ۳۰ ساعت مقابل آیینه می‌ایستیم تا دندان‌های خود را مسواک بزنیم. در دنیای امروز که همه مردم عجله دارند و برای هر دقیقه از طول شبانه‌روز برنامه‌ریزی می‌کنند این زمان بسیار قابل ملاحظه به نظر می‌رسد و ممکن است طولانی‌تر شدن زمان مسواک زدن از جمله عواملی باشد که انگیزه مردم را برای این کار کمتر می‌کند. بسیاری از شما هم موافق هستید که از این ۳۰ ساعت می‌توانید بهتر و کارآمدتر استفاده کنید.

تمیز کردن دندان‌ها با هوشمندترین مسواک دنیا در ۶ ثانیه (+فیلم و عکس)

با این توضیحات شرکت دانمارکی UNOBRUSH برنامه‌ریزی‌های جدید انجام داد تا محصول هوشمند و کاربردی خود را روانه بازار کند. مسواک جدیدی که در این شرکت ساخته شده است هیچ شباهتی به مسواک‌های معمول ندارد و در عوض برای آن یک طراحی ارگونومیک در نظر گرفته شده است و بیشتر شبیه به یک ابزار پزشکی است که یک اسنفج را در قسمت فوقانی خود شامل می‌َود و ارتعاشات صوتی داخل آن برای تمیز کردن دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. شرکت دانمارکی می‌گوید با این ابزار جدید و متفاوتی که تولید کرده است تمیز کردن دندان‌ها به طور کامل تنها ۶ ثانیه طول می‌کشد و دیگر نیاز نیست هر فرد برای مسواک زدن دقایق طولانی را جلوی آیینه صرف کند.

تمیز کردن دندان‌ها با هوشمندترین مسواک دنیا در ۶ ثانیه (+فیلم و عکس)

طراحی ارگونومیک این مسواک متفاوت باعث شده است برای هر دهان با هر اندازه‌ای سازگار باشد. با این توضیحات تنها کافی است شما دکمه فعال‌سازی دستگاه را فشار دهید تا به سرعت تمام دندان‌های شما را تمیز کند. شرکت تولیدکننده توضیح داده است که این مسواک می‌تواند ۹۹.۹ درصد سطح دهان و دندان را در کمتر از ۶ ثانیه به طور کامل تمیز کند و به جز سطوح روی دندان، شکاف‌های میان آنها را هم به طور کامل پاک کند. این مسواک همچنین قادر است از لثه‌های شما محافظت کند و جلوی بروز هرگونه بیماری برای آنها را بگیرد.

تمیز کردن دندان‌ها با هوشمندترین مسواک دنیا در ۶ ثانیه (+فیلم و عکس)

بیشتر فناوری‌هایی که این روزها در عرصه مسواک و بهداشت دهان مورد استفاده قرار می‌گیرند قادرند بین ۴۰ تا ۸۰ درصد سطح روی دندان‌ها و شکاف میان آنها را تمیز کنند و به همین خاطر بیشتر مردم تمایلی به استفاده از مسواک‌های هوشمند و برقی ندارند. با توجه به رژیم‌های غذایی مدرن که انواع مختلف غذاهای فرآوردی شده را شامل می‌شوند باید توجه داشته باشیم که این مواد غذایی برای سلامت دندان‌ها بسیار مضر هستند. بنابراین روش‌های سنتی مبارزه با امراض دهان و دندان چندان کارآمد نیست و به کارگیری روش‌های نوین می‌تواند مشکلات فراوانی را در این زمینه برطرف کند.

شرکت دانمارکی UNOBRUSH ادعا کرده است که بخش اعظم این مشکلات را برطرف می‌کند و با طراحی متفاوتی که ارایه کرده است، مشکلات کنونی در مسواک‌های معمول و سنتی را از بین می‌برد و البته مهم‌تر از آن، در زمان افراد برای مسواک زدن صرفه‌جویی می‌کند. اخبار رسیده حاکی از آن است که مرکز کیک‌استارتر برای جمع‌آوری پول و توسعه این محصول در راستای تولید انبوه آن موافقت کرده است و شرکت UNOBRUSH هم اکنون از مرحله جذب سرمایه‌گذار عبور کرده است تا بتواند در آینده نزدیک این محصول متفاوت را روانه بازار کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا