عرضه موبایل ضد هک با سخت‌افزار سونی

به تازگی دو موبایل ضدهک با لایه های امنیتی متعدد ساخته شده اند که سیستم عامل آن نسخه ای از اندروید است و روی سخت افزار موبایل های سونی قرار دارد.

موبنا – در سال ۲۰۱۵ میلادی شرکت eSikur با ساخت موبایلی ضدهک توجه ها را به خود جلب کرد. اما نسخه جدید آن پس از مدتی طولانی عرضه شده است. این شرکت دو موبایل SIKURPhone XZ۱ و SIKURPhone XA۲ را عرضه کرده است. سیستم عامل هر دو موبایل SekureOS( یک نسخه از اندروید) است. این سیستم عامل روی سخت افزارهای موبایل سونی به کار گرفته شده است.
هر دو دستگاه چند لایه امنیتی دارند.
XZ۱ همانطور که از نامش پیداست در حقیقت موبایل «اکسپریا ایکس زد۱» سونی است. این دستگاه نمایشگری ۵.۲ اینچی، پردازشگر اسنپ دراگون ۸۳۵، ۴ گیگابایت RAM، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین پشتی آن ۱۹ و دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسل است.
موبایل XA۲ نیز بیشتر شبیه یک نسخه میان رده از موبایل« اکسپریا ایکس آ۲» است. دستگاه نمایشگر ۵.۲ اینچی، پردازشگر اسنپ دراگون ۶۳۰، ۳گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی ۲۳ و سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد.
این موبایل برای صاحبان کسب وکار، تاجران ارزهای مجازی و افرادی مناسب است که تمایل دارند موبایل هایشان تا حد ممکن ایمن باقی بماند.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا