دانلود SoundCloud Music & Audio؛ برنامه جستجو و پخش آهنگ

برنامه SoundCloud Music & Audio یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های جستجو موسیقی و گوش دادن به آن موجود در گوگل پلی است.

موبنا – با استفاده از این برنامه که توسط استودیو SoundCloud برای سیستم عامل اندروید توسعه پیدا کرده است می‌توانید موسیقی مورد علاقه خود را پیدا کرده و به آن گوش دهید. همچنین می‌توانید به آهنگ‌های سایر کاربران گوش دهید و آنان را دنبال کنید.

این نرم افزار دارای یک سرور ابری است که بسیاری از سبک‌های موسیقی نظیر راک، کلاسیک، هیپ هاپ، جاز و پاپ را در خود جای داده است. این برنامه محیطی زیبا و فوق العاده را برای دوستداران موسیقی فراهم می‌کند و به آنان اجازه تعامل با یکدیگر را می‌دهد. در این برنامه می‌توانید با آهنگسازان جوان، موسیقی‌دانان، بند‌ها و تهیه کننده‌ها آشنا شوید و درباره کارهای آنها نظر دهید. در زیر می‌توانید تصاویری از این اپلیکیشن کاربردی را مشاهده کنید.

این برنامه با کسب نمره ۴.۵  از ۵ و با بیش از  ۱۰۰ میلیون دانلود در گوگل پلی به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های آموزش زبان تبدیل شده است. کاربران سیستم‌های اندروید بالاتر از  ۴.۱ قادر به دانلود و نصب آن هستند. کاربران عزیز سایت اندروید نیوز می‌توانند این برنامه کارآمد و عالی را در دو نسخه عادی و مود به صورت رایگان دریافت کنند. البته این برنامه نسخه‌های دیگری نظیر Go و Go plus نیز دارد که غیر رایگان است.

برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن SoundCloud Music & Audio

  • جستجوی آسان موسیقی و هنرمند
  • امکان ایجاد لیست پخش مورد علاقه
  • پشتیبانی از سیستم پخش موسیقی به طور کامل
  • اشتراک گذاری آسان موسیقی‌ها در شبکه‌های اجتماعی
  • بیش از ۱۲۰ میلیون ترک موسیقی از آهنگسازان جوان
  • امکان جستجو موسیقی بر اساس سبک مور علاقه و چارت برنامه
  • کاربری ساده و آسان

 

دانلود نسخه ۲۰۱۸.۰۶.۱۲ برنامه با لینک مستقیم

دانلود نسخه بتا ۲۰۱۸.۰۶.۲۹ برنامه با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا