معرفی و دانلود بازی اعتیادآور The Fish Master

The Fish Master از بازی های اعتیادآور اندرویدی در سبک آرکید می باشد که مدت زمان زیادی از عرضه ی آن نمی گذرد و در این مدت زمان کوتاه به محبوبت خوبی دست پیدا کرده است بطوریکه تاکنون بیش از ۱ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است.

موبنا – گیم پلی این بازی آرکید اگرچه ساده بنظر می رسد ولی همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم بسیار اعتیادآور می باشد. بطور کلی می توان گفت گیم پلی این بازی حول سه المان طول طناب قلاب ماهگیری ، تعداد ماهیهایی که می توانید صید کنید و میزان امتیازاتی که می توانید در حالت آفلاین کسب کنید ، تعریف شده است. با بالا بردن امتیازات خود در بازی می توانید المان های مذکور را شخصی سازی نمایید تا در صیدهای خود پیشرفت کنید. در ابتدای بازی با توجه به طول طنابتان فقط می توانید سه ماهی را شکار کنید ولی با پیشرفت در بازی قادر خواهید بود تا عمق های بیشتری ماهی صید کنید. هر چقدر به عمق های پایین تر طناب ماهیگیری خود را بفرستید تنوع ماهی ها نیز بیشتر می شود که امتیاز بیشتری برای شما حاصل می کنند. ماهی هایی که امتیاز بیشتری دارند بدست آوردن آن ها نیز سخت تر خواهد بود.

The Fish Master
The Fish Master

نحوه ی صید ماهی ها در این بازی بدین صورت است که در ابتدا بایستی قلاب خود را پرت کنید و سپس با حرکت دادن آن به اطراف بایستی ماهی ها را صید نمایید. در ابتدای بازی تنها هدف شما صید کردن ماهی ها می باشد ولی هر چقدر که در بازی پیشرفت نمایید و به نوعی بازی آپگرید شود هدفتان صید کردن ماهی های با ارزش تر میشود و به نوعی این موضوع به چالش شما در این بازی اعتیادآور تبدیل می گردد.

تصاویر بازی The Fish Master :

دانلود بازی The Fish Master :

معرفی و دانلود بازی اعتیادآور The Fish Master

 منبع: اندرویدزوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا