گوگل قابلیت جدیدی به جی‌میل افزود

گوگل اعلام کرده است که با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم پست الکترونیکی جی‌میل خود افزوده تا کاربران از شر اعلان‌های پیاپی و خسته کننده خلاص شوند.

موبنا – اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که از مشاهده تعداد زیادی اعلان و نوتیفیکیشن‌های ایمیل، پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی به ستوه آمده‌اید، قابلیت جدید پست الکترونیکی گوگل موسوم به جی‌میل (Gmail) می‌تواند شما را خوشحال کرده و بسیار مفید و کاربردی واقع گردد.
قابلیت جدیدی که گوگل به پلت‌فرم جی‌میل اضافه کرده این امکان را به کاربران می‌دهد تا تنها آن دسته از اعلان و نوتیفیکیشن‌هایی که برایشان از اهمیت خاص و بسزایی برخوردار است، به آن‌ها نمایش داده شود و در غیر این صورت، دریافت ای‌میل‌های اضافی و تبلیغاتی به آن‌ها اعلام نشود.

گوگل قابلیت جدیدی به جی‌میل افزود

فناوری هوش مصنوعی بکار گرفته شده در نسخه جدید و به‌روزرسانی شده پست الکترونیکی جی‌میل که هم‌اکنون تنها برای کاربران با دستگاه‌های الکترونیکی و گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل iOS قابل دسترسی و اجراست، به کاربران محصولات اپل نظیر آیفون و آی‌پد اجازه می‌دهد که با فعال‌سازی تنظیمات مربوطه از این قابلیت بهره‌مند شوند.
بسیاری از کاربران از دریافت اعلان‌های پشت سرهم و پیاپی برای ای‌میل‌های غیرضروری و گاهی تبلیغاتی همواره شکایت دارند، به‌همین دلیل گوگل تصمیم گرفته است که به کمک و یاری این دسته از کاربران ناراضی بشتابد و قابلیت جدیدی را برای برطرف کردن این معضل بیاندیشد.
این فناوری میزان اهمیت ای‌میل‌های دریافتی شما را شناسایی کرده و بر اساس ترتیب اولویت آن‌ها به کاربران اعلان ارسال می‌کند. طبق گزارش‌های منتشره، کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی نیز به‌زودی از این قابلیت بهره‌مند خواهند شد.
کاربران گوشی‌های آیفون به منظور فعال‌سازی این قابلیت جدید باید به بخش تنظیمات جی‌میل (Settings) رفته، وارد قسمت اعلان‌ها (Notification) شوند و برروی گزینه «تنها ای‌میل های ارجح» (High Priority only) کلیک کنند.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا