هتلی کاملا متفاوت در شوردیچ! (+تصاویر)

تیم طراحی AQSO که شرکتی اسپانیایی محسوب می شود، هتل شوردیچ را به صورت مجموعه ای مجهز به مرحله اجرا درآورده است. ساختمان مورد نظر به جز هتل، شامل سینما و فروشگاه های مختلف نیز خواهد بود.

موبنا؛ رکسانا دانیالی – تاکنون پروژه های منحصر به فردی توسط تیم طراحی AQSO به نمایش درآمده است، اما هتل شوردیچ نمونه ای کاملا متفاوت خواهد بود. این هتل در شوردیچ؛ ناحیه ای در لندن به نام منطقه هکنی واقع شده است. قرارگیری پروژه هتل شوردیچ در چنین موقعیتی نه تنها بافت تاریخی شهر را حفظ کرده، بلکه جلوه ای بی نظیر نیز به آن بخشیده است.

 

هتلی کاملا متفاوت در شوردیچ! (+تصاویر)

 

تیم طراحی AQSO که شرکتی اسپانیایی محسوب می شود، هتل شوردیچ را به صورت مجموعه ای مجهز به مرحله اجرا درآورده است. ساختمان مورد نظر به جز هتل، شامل سینما و فروشگاه های مختلف نیز خواهد بود. اما آنچه که بیشتر از همه در مورد این پروژه توجه مخاطب را جلب می کند، طراحی انعطاف پذیر آن عنوان شده است. در واقع از هر سمت خیابان که به ساختمان نگاه کنید، با جاذبه ای خارق العاده رو به رو خواهید شد.

 

هتلی کاملا متفاوت در شوردیچ! (+تصاویر)

از نظر طراحی داخلی، در محل قرارگیری اتاق های هتل، سالن سینما و فروشگاه ها تناسب کاملی به چشم می خورد.

 

هتلی کاملا متفاوت در شوردیچ! (+تصاویر) هتلی کاملا متفاوت در شوردیچ! (+تصاویر) هتلی کاملا متفاوت در شوردیچ! (+تصاویر) هتلی کاملا متفاوت در شوردیچ! (+تصاویر) هتلی کاملا متفاوت در شوردیچ! (+تصاویر) هتلی کاملا متفاوت در شوردیچ! (+تصاویر) هتلی کاملا متفاوت در شوردیچ! (+تصاویر)

 

 منبع: پول نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا