بازی استراتژیک دزدان دریایی Plunder Pirates Build Battle

Plunder Pirates بازی دیگری از خالقان Angry Birds است که این بار به طور کامل از دنیای دو بعدی پرنده‌ها جدا شده و یک بازی استراتژیک را برای کاربران به ارمغان آورده است.

موبنا – در بازی Plunder Pirates که به صورت آنلاین انجام می شود، تمام کاربران در نقش دزدان دریایی ایفای نقش می کنند و شما نیز به عنوان یک دزد معمولی، باید با غارت دیگران و تسخیر غنائم آنها، جزیره و تیم خود را افزایش دهید تا به ارباب دزدان دریایی تبدیل شوید. در این بازی جزیره‌ی افرادی که بازی را رها کرده یا آفلاین هستند در معرض خطر حمله قرار دارد و شما می توانید به راحتی به حمله به این جزیره ها، آن‌ها را به تسخیر خود دراورید. داستان بازی بسیار شبیه به بازی‌هایی همچون Clash Of Clans و حتی عناوین قدیمی تر مانند Travian است؛ به این معنا که پیشرفت و موفقیت شما در این بازی، به حمله و غارت منابع دیگران بستگی خواهد داشت. بناهای قابل ساخت در این بازی شامل سربازخانه، معدن طلا، منبع اکسیر و آموزشگاه‌های جنگی است که مانند دیگر بازی‌های هم سبک، به صورت سطح‌های مختلف قابل ساخت و ارتقاء هستند.

Plunder Pirates2

کاراکترهای موجود در بازی Plunder Pirates، نزدیک به ۱۰ شخصیت مختلف را در بر دارند که می توانید نیروهای خود را که قصد خریداری یا ارتقای آن‌ها را دارید، از بین این ۱۰ کاراکتر انتخاب کنید. سربازهای عادی در ابتدا، و سربازهای ویژه بعد از رسیدن به سطح‌های بالاتر قابل خریداری خواهند بود. اگر درباره‌ی گرافیک و محیط بازی نیز کنجکاو هستید باید بگوییم که قرار گرفتن نام Ravio به عنوان سازنده‌ی آن یک اطمینان خاطر بزرگ برای شما خواهد بود و می توانید بدون نگرانی از آنکه گرافیک بازی قابل قبول نباشد، به دانلود آن بپردازید. این بازی به ۷۲ مگابایت دیتای جداگانه نیاز دارد و فایل نصبی آن از طریق لینک‌های زیر قابل دانلود است. مجدداً تاکید می کنیم که برای انجام این بازی، به برقرار بودن اتصال اینترنت نیاز خواهید داشت.

بازی استراتژیک دزدان دریایی Plunder Pirates Build Battle  بازی استراتژیک دزدان دریایی Plunder Pirates Build Battle

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا