انتشار نخستین تصاویر از آیفون منحنی (+عکس)

صفحه روی آیفون جدید می‌تواند به صورت کشویی باز شود تا کاربران یک نمایشگر ثانوی هم در اختیار داشته باشند و صفحه‌کلید لمسی را با قابلیت بیشتر مورد استفاده قرار دهند.

موبنا – اوایل هفته گذشته منابع آگاه گزارش‌هایی را منتشر کردند که نشان می‌دهد اپل در حال کار کردن روی فناوری‌های کنترلی جدید است که بدون لمس دست، می‌تواند کنترل مدل‌های آتی آیفون را در اختیار کاربران بگذارد. همچنین گفته شد نوع جدیدی از نمایشگر اوال‌ای‌دی به نام میکرواِل‌ای‌دی در شرکت اپل توسعه یافته است که حالت منحنی دارد و انحنای آن از قسمت بالا به پایین دستگاه است. با این توضیحات «مارتین هاجِک» از مشهورترین طراحان فناوری در جهان تصمیم گرفت بر اساس گمانه‌زنی‌های صورت گرفته شکل ظاهری آیفون‌های آینده که اپل در حال کار کردن روی آنها است را ارایه کند.

انتشار نخستین تصاویر از آیفون منحنی (+عکس)

نتایج حاصل از طراحی‌های رایانه‌ای او نشان داد آیفون‌های آینده بسیار زیبا هستند و قابلیت‌های جدیدی را شامل می‌شوند. هایجِک بر این باور است که این آیفون‌ها شبیه به گوشی «نوکیا ۸۱۰۰» ساخته می‌شوند که از این محصول به نام «گوشی موزی» یاد می‌شود و شکل ظاهری آن شبیه به موز، انحنا دارد.

انتشار نخستین تصاویر از آیفون منحنی (+عکس)

هایجِک در طراحی‌های خود سعی کرده است بدنه آیفون جدید منحنی را از جنس آلومینیوم در نظر بگیرد و بر اساس پیش‌بینی‌های او، صفحه روی آیفون جدید می‌تواند به صورت کشویی باز شود تا کاربران یک نمایشگر ثانوی هم در اختیار داشته باشند و صفحه‌کلید لمسی را با قابلیت بیشتر مورد استفاده قرار دهند.

انتشار نخستین تصاویر از آیفون منحنی (+عکس)

در این طراحی‌ها در دو بخش لوگوی شرکت اپل درج شده است. یکی از لوگوها طبق معمول در قسمت پشت دستگاه قرار دارد و این در حالی است که لوگوی دیگر روی دو بخش پایین نمایشگر که به صورت کشویی باز می‌شود، حک شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا