Socratic؛ حل معادلات ریاضی تنها با یک عکس

با اپلیکیشن Socratic می‌توان با ثبت یک عکس از معادلات ریاضی روی کاغذ، تنها در چند ثانیه به پاسخ رسید.

موبنا – ریاضی یکی از دروسی است که سختی‌های زیادی پیشِ‌ روی دانش‌آموزان و دانشجویان قرار می‌دهد؛ از این‌رو دسترسی ساده به منبعی کامل که پاسخ‌های درست را در اختیار این قشر قرار دهد، همواره یکی از دشواری‌هایی بوده است که بر سرِ راه این افراد قرار دارد.

حال تیم برنامه‌نویسی Socratic با شناخت این معضل، تصمیم به ساخت اپلیکیشنی گرفته‌ است که Socratic – Math Answers & Homework Help نام دارد. با این برنامه، شما می‌توانید با ثبت تنها یک عکس از صورت سؤال به راه‌ حل آن دسترسی پیدا کنید.

البته توانایی‌های این اپلیکیشن تنها به حل معادلات ریاضی خلاصه نمی‌شود و شما می‌توانید به پاسخِ پرسش‌های مربوط به علومِ، زیست‌شناسی، شیمی، ادبیات انگلیسی و حسابداری دست پیدا کنید؛ از این‌رو با برنامه‌ای مواجه هستیم که شما را دست خالی نمی‌گذارد و تقریبا برای هر سؤال یک جواب دارد.

علاوه بر ویژگی‌های بالا، پیام‌رسان داخلی این دستگاه باعث می‌شود بتوانید به‌راحتی در محیط این اپلیکیشن با دوستان و همکلاسی‌های خود درباره‌ی سؤالات گفتگو و تبادل‌ نظر کنید.

Socratic؛ حل معادلات ریاضی تنها با یک عکس
Socratic؛ حل معادلات ریاضی تنها با یک عکس
Socratic؛ حل معادلات ریاضی تنها با یک عکس

در توضیحات این اپلیکیشن در گوگل‌ پلی آمده است:

از هر تکلیف یا مسئله‌ی ریاضی‌، تنها یک عکس تهیه کنید تا ما با استفاده از هوش‌ مصنوعی، مفهومی که نیاز به یادگیری آن دارید، تشخیص بدهیم و برای آن پاسخ مناسب ارائه کنیم.

هوش مصنوعی Socratic ترکیبی از تکنولوژی‌های دیدمحور پیشرفته‌ای است که توسط یادگیری ماشینی، میلیون‌ها نمونه‌ از تکالیف و مسائل را طبقه‌بندی کرده تا دقیقاً راه‌ حل مناسب که شما را به سمت حل مسئله راهنمایی می‌کند، پیش‌بینی کند.

مهم نیست که در حال یادگیری زیست‌شناسی، جبر، تاریخ ایالات‌ متحده یا شیمی هستید، Socratic به شما کمک می‌کند تا مطالعه‌کنید و سریع‌تر یاد بگیرید.

این اپلیکیشن از مجموعِ ۲۱,۴۰۴ نظر‌دهنده در فروشگاه گوگل‌ پلی، توانسته است امتیاز ۴.۶ کسب کند؛ این در حالی است که کاربران سیستم‌عامل iOS رضایت بیشتری از اپلیکیشن یادشده دارند و از مجموعِ ۷۴۰۰ نظردهنده، ۴.۸ امتیازی بوده که نصیب این اپلیکیشن شده است. امتیاز اشاره‌شده اپلیکیشن Socratic را در رتبه‌ی ۱۵ اپلیکیشن‌های آموزشی اپ‌استور قرار می‌دهد.

Socratic؛ حل معادلات ریاضی تنها با یک عکس Socratic؛ حل معادلات ریاضی تنها با یک عکس

 منبع: زومیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا