معرفی گوشی جدید شبیه مدل ۲۰ سال قبل نوکیا! (+عکس)

گوشی نوکیا ۸۱۱۰ که شکل ظاهری شبیه موز دارد، به رنگ مشکی و زرد موزی ساخته شده است و از ماه مه با قیمت ۸۹ دلار وارد اروپا می‌شود.

موبنا – در حالی که همه شرکت‌های بزرگ سعی دارند گوشی‌های پیشرفته و مدرن را معرفی کنند و از این طریق با یکدیگر به رقابت بپردازند، نوکیا برای بازیابی جایگاه از دست رفته خود محصولی را با نام ۸۱۱۰ ۴G معرفی کرد که ظاهر نوستالژیک دارد و شبیه به گوشی‌های قدیمی این شرکت ساخته شده است.

شکل ظاهری این دستگاه با مدل اصلی ۸۱۱۰ که ۲۰ سال قبل روانه بازار شده بود مشابهت دارد و با بدنه پلاستیکی، یک صفحه‌کلید سخت‌افزاری کشویی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

روی این گوشی سیستم عامل YunOS نصب شده است که در اصل نسخه سبک شده و اصلاح شده اندروید محسوب می‌شود و برای آن قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های اصلی از جمله فیسبوک، توئیتر، گوگل مپس، گوگل اسیستنت و انواع مختلف بازی‌ها در نظر گرفته شده است.

معرفی گوشی جدید شبیه مدل ۲۰ سال قبل نوکیا! (+عکس)

گوشی نوکیا ۸۱۱۰ پردازنده دو هسته‌ای کوالکام ۲۰۵ را با توان ۱.۱ گیگاهرتز برای هر هسته در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی نمایشگر ۲.۴ اینچی با کیفیت ۳۲۰ در ۲۴۰ پیکسل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در حالی که دوربین سلفی برای آن در نظر گرفته نشده است، دوربین اصلی دستگاه می‌تواند با کیفیت ۲ مگاپیکسلی تصویربرداری کند.

معرفی گوشی جدید شبیه مدل ۲۰ سال قبل نوکیا! (+عکس)

باتری دستگاه ۱۵۰۰ میلی‌آمپری است و شرکت نوکیا می‌گوید که اگر کاربران گوشی را در حالت آماده‌باش قرار دهند، باتری آن می‌تواند به مدت ۲۵ روز بدون نیاز به شارژ مجدد انرژی را در خود نگه دارد. این گوشی ساده و ارزان امکانات ارتباطی مختلف را هم شامل می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به گیرنده خدمات مخابراتی ال‌تی‌ای، گیرنده بی‌سیم وای-فای، جک استاندارد ۳.۵ میلیمتری مخصوص ورودی هدفون، گیرنده ماهواره‌ای جی‌پی‌اس، سیستم ورودی Micro USB 2.0، گیرنده ارتباطی بلوتوث ۴.۱ و … اشاره کرد.

گوشی نوکیا ۸۱۱۰ که شکل ظاهری شبیه موز دارد، به رنگ مشکی و زرد موزی ساخته شده است و از ماه مه با قیمت ۸۹ دلار وارد اروپا می‌شود. شرکت نوکیا در نظر دارد علاوه بر سرمایه‌گذاری روی نسل جدید گوشی‌های هوشمند پیشرفته، به صورت همزمان گوشی‌های معمولی و ارزان را نیز روانه بازار کند و این طور که آخرین اخبار نشان می‌دهد، در فصل پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی نوکیا دومین تولیدکننده برتر گوشی‌های معمولی در بازار جهانی بوده است.

معرفی گوشی جدید شبیه مدل ۲۰ سال قبل نوکیا! (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا