تفاوت های کلیدی آیفون ۸ و ۱۰ را بشناسید

با توجه به عرضه آیفون های ۲۰۱۷ در کشورمان، و تفاوت قیمتی فاحش میان آیفون ۸ و آیفون ۱۰، تصمیم داریم تا شما را با تفاوت های کلیدی این آیفون ها بیشتر آشنا کنیم.

موبنا؛ امیرحسین ناوی – با توجه به عرضه آیفون های ۲۰۱۷ در کشورمان، و تفاوت قیمتی فاحش میان آیفون ۸ و آیفون ۱۰، تصمیم داریم تا شما را با تفاوت های کلیدی این آیفون ها بیشتر آشنا کنیم، تا بتوانید در تصمیم گیری برای خرید بهترین آیفون های موجود، بهتر عمل کنید.

تفاوت های کلیدی آیفون ۸ و ۱۰ را بشناسید

دوربین دوگانه آیفون ۱۰ از لحاظ سخت افزاری با دوربین دوگانه آیفون ۸ پلاس تفاوت اندکی در دریچه دیافراگم دارد که چندان مهم و کلیدی به نظر نمی رسد.
آیفون ۸ نیز فاقد دوربین دوگانه است، اما لنز دوربین آن نسبت به لنز قبل پیشرفته تر شده است. اما امکان زوم اپتیکال و عکس برداری پرتره در این آیفون فراهم نیست.
مهم ترین تفاوت این قسمت، بهره مندی هر دو لنز آیفون ۱۰ از لرزشگیر اپتیکال است که عکاسی در حال حرکت را آسان تر می کند.

تفاوت های کلیدی آیفون ۸ و ۱۰ را بشناسید تفاوت های کلیدی آیفون ۸ و ۱۰ را بشناسید

 

صفحه نمایش اولد آیفون ۱۰ تفاوت زیادی با صفحه نمایش آیفون ۸ دارد. برای اولین بار در خانواده آیفون، ۱۰ توانسته تا عدد ۴۵۸ پیکسل بر هر اینچ را در صفحه خود داشته باشد!

تفاوت های کلیدی آیفون ۸ و ۱۰ را بشناسید

ظرفیت باتری آیفون ۱۰: ۲۷۱۶ میلی آمپر
ظرفیت باتری آیفون ۸ پلاس: ۲۶۹۱ میلی آمپر
ظرفیت باتری آیفون ۸: ۱۸۲۱ میلی آمپر

اعداد و ارقام بالا به نظر کاملا طبیعی هستند. آیفون ۱۰ به خاطر بهره مندی از صفحه نمایش اولد، باتری بزرگتری از سایرین دارد. آیفون ۸ پلاس نیز دارای تفاوت اندکی در باتری با آیفون ۱۰ است. به نظر می رسد آیفون ۸ پلاس با صفحه نمایش کم مصرف تر (و باتری نه چندان ضعیف تر از آیفون ۱۰) شارژدهی بهتری نسبت به سایر گزینه ها داشته باشد.
پیشتر نیز اخباری را مبنی بر پیروزی آیفون ۷ پلاس در شارژدهی باتری نسبت به رقبای زمان خود منتشر کردیم.

تفاوت های کلیدی آیفون ۸ و ۱۰ را بشناسید

 

 

دوربین سلفی آیفون ۱۰ با آیفون ۸ از لحاظ سخت افزاری کاملا یکسان هستند. اما به دلیل وجود حسگر های تشخیص چهره در آیفون ۱۰، امکان گرفتن عکس های پرتره با دوربین سلفی و اعمال افکت های مختلف در این آیفون وجود دارد.

تفاوت های کلیدی آیفون ۸ و ۱۰ را بشناسید

 

طرح رجیستری در مورد برند اپل به صورت جدی در حال اجراست. بر اساس این طرح، تنها آیفون هایی که از گمرک کشورمان و به صورت قانونی وارد کشور شوند فعال خواهند شد.
هموطنان عزیز می توانند آیفون های جدید اپل را از واردکنندگان رسمی نظیر گروه آروند تهیه کنند. به جهت آنکه گروه آروند آیفون های خود را به صورت قانونی وارد کشور می کند، کاربران در صورت تهیه آیفون از این شرکت با هیچ مشکلی در طرح رجیستری مواجه نمی شوند.

تفاوت های کلیدی آیفون ۸ و ۱۰ را بشناسید
آروند محصولات خود را با دو نوع گارانتی “سبز” و یا ” تکمیلی طلایی” عرضه می کند. تفاوت اصلی ضمانت نامه تکمیلی طلایی با ضمانت نامه سبز آروند در این است که ضمانت تکمیلی طلایی، علاوه بر مشکلات احتمالی دستگاه، تمام حوادث وارده توسط فرد را هم تحت پوشش خود قرار میدهد. در کنار همه اینها، آروند سال هاست که به عنوان یکی از مراکز تعمیراتی محصولات اپل در کشورمان شناخته می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا