گوشی‌های معمولی نوکیا هنوز هم پرفروش است

برای فصل سوم ۲۰۱۷ نوکیا در بین تمام تولیدکنندگان بزرگ گوشی هوشمند در بازار جهانی رتبه شانزدهم را از آن خود کرد و در مقابل، در زمینه تولید گوشی‌های معمولی رتبه سوم جهان بود.

موبنا – مرکز تحقیقاتی «کانترپوینت ریسرچ» در آخرین گزارش خود وضعیت بازار گوشی را در فصل سوم سال ۲۰۱۷ میلادی بین ماه‌های ژوئیه تا سپتامبر بررسی کرد. بر اساس این گزارش مشخص شد برند نوکیا که شرکت فنلاندی «اچ‌ام‌دی گلوبال» محصولات آن را تولید می‌کند در دوره زمانی مذکور ۲.۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در بازار جهانی به فروش رسانده است.

گوشی‌های معمولی نوکیا هنوز هم پرفروش است

در این فصل این شرکت همچنین موفق شده است ۱۳.۵ میلیون دستگاه گوشی معمولی هم بفروشد که این رقم یک رکورد قابل ملاحظه محسوب می‌شود. برای فصل مذکور نوکیا در بین تمام تولیدکنندگان بزرگ گوشی هوشمند در بازار جهانی رتبه شانزدهم را از آن خود کرد و در مقابل، در زمینه تولید گوشی‌های معمولی رتبه سوم جهان بود. در مجموع گفته شد طی فصل سوم سال میلادی ۲۰۱۷ نوکیا هشتمین شرکت بزرگ جهان برای تولید دستگاه‌های الکترونیکی موبایلی بود.

تعداد ۲.۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمندی که طی سال ۲۰۱۷ میلادی با برند نوکیا در بازار جهانی فروخته شد از ۱.۵ میلیون دستگاهی که این شرکت در نیمه نخست همان سال به فروش رساند بسیار بیشتر بود. بر اساس آخرین گزارش‌ها گفته شد نوکیا در فصل چهارم سال گذشته هم بسیار موفق عمل کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا