از هم‌اکنون با مدل ۲۰۱۸ گوشی «نوکیا ۶» آشنا شوید

گوشی هوشمند جدید نوکیا نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

موبنا – تردیدی نیست که شرکت «اچ‌ام‌دی گلوبال» از هم‌ اکنون برای سال ۲۰۱۸ میلادی برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام داده است و تلاش می‌کند برند نوکیا را بیش از گذشته به جهانیان معرفی کند. در این میان یک گوشی هوشمند میان رده برای سال ۲۰۱۸ میلادی طراحی شده است که «نوکیا ۶» نام دارد و با خواندن این مطلب می‌توانید در جریان مشخصات آن قرار بگیرید.

شرکت اچ‌ام‌دی تصمیم گرفته است گوشی هوشمند میان رده خود را با نام «نوکیا ۶ مدل ۲۰۱۸» روانه بازار کند و برای آن قابلیت‌های قابل ملاحظه‌ای را در نظر گرفته است. این شرکت فنلاندی پیش از این هم در سال گذشته گوشی هوشمندی را با نام «نوکیا ۶» عرضه کرده بود.

مدل ۲۰۱۸ گوشی هوشمند «نوکیا ۶» به سازمان استانداردسازی و قانونگذاری TENAA چین رفته است تا‌ آخرین بررسی‌ها پیش از ورود به بازار روی آن انجام شود و مجوزهای لازم را بگیرد.

از هم‌اکنون با مدل ۲۰۱۸ گوشی «نوکیا ۶» آشنا شوید

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی این سازمان و منابع آگاه، مهم‌ترین تفاوت بین مدل ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ گوشی هوشمند مذکور مربوط به نمایشگر آن می‌شود. این گوشی هوشمند جدید از استاندارد ۱۸:۹ پیروی می‌کند تا با داشتن نمایشگر یکپارچه، فقط یک لایه باریک اطراف آن را در برگیرد.

گوشی هوشمند جدید نوکیا نمایشگر ۵.۵ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. آژانس چینی TENAA همچنین اعلام کرده است که این محصول پردازنده هشت هسته‌ای کوالکام با توان ۲.۲ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است که احتمالا یکی از دو تراشه «اسنپدراگون ۶۳۰» یا «اسنپدراگون ۶۶۰» در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این گوشی هوشمند همچنین رم ۴ گیگابایتی را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی دستگاه اشاره کرد.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی آن با کیفیت ۸ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کند. این گوشی هوشمند باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری را هم شامل می‌شود و روی آن سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نصب شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا