گوشی تاشو سامسونگ این شکلی خواهد بود (+عکس)

مدل مفهومی ارایه شده از سوی سامسونگ در حق امتیاز مذکور نسبت به تصاویری که پیش‌تر در این زمینه منتشر شد باریک‌تر بود و احتمالا علت اصلی هم این بود که نمایشگر دستگاه تا پشت بدنه هم امتداد یافته بود.

موبنا – بر اساس آنچه که در ماه‌های گذشته منتشر شده است، اگر همه چیز طبق پیش‌بینی‌ها پیش برود و مشکلی ایجاد نشود سامسونگ نخستین گوشی هوشمند تاشدنی و انعطاف‌پذیر خود را به زودی عرضه می‌کنند. البته پیش‌بینی می‌شود در مرحله نخست این دستگاه با تعداد محدود وارد بازار شود، ولی این نخستین گام بازار جهانی برای ساخت دستگاه‌هایی است که به راحتی می‌توان آنها را خم کرد.

این شرکت کره‌ای تا کنون ده‌ها حق امتیاز را برای ساخت چنین دستگاهی به ثبت رسانده است تا سرانجام در سال ۲۰۱۸ میلادی بتوانیم نخستین گوشی هوشمند منعطف و خم‌شدنی را در اختیار بگیریم. این هفته شرکت سامسونگ یک حق امتیاز دیگر ثبت کرد و این اختراع در مرکز مربوطه با نام «گوشی هوشمند تاشدنی» به ثبت رسید.

گوشی تاشو سامسونگ این شکلی خواهد بود (+عکس)

مدل مفهومی ارایه شده از سوی سامسونگ در حق امتیاز مذکور نسبت به تصاویری که پیش‌تر در این زمینه منتشر شد باریک‌تر بود و احتمالا علت اصلی هم این بود که نمایشگر دستگاه تا پشت بدنه هم امتداد یافته بود. این محصول شباهت زیادی به گوشی هایی داشت که دو نمایشگر لمسی دارند و البته نمایشگر ثانوی برای نمایش آیکون اپلیکیشن‌ها، پیام‌های ارسال شده و دیگر اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گوشی تاشو سامسونگ این شکلی خواهد بود (+عکس)

ولی در این مورد جدید نمایشگر ثانویه بزرگتر طراحی شده است و به احتمال قوی بیش از نمایش شورت‌کات‌ها و پیام‌های دریافتی کاربرد دارد. این نمایشگر در اطراف بدنه دستگاه چرخش ۱۸۰ درجه‌ای دارد و باید توجه داشته باشید که چون به صورت یکپارچه ساخته شده است،‌ در هیچ نقطه‌ای قطع نمی‌شود تا شما دو نمایشگر مجزا در اختیار داشته باشید. در حقیقت باید گفت که به احتمال قوی نخستین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ با چنین قابلیتی وارد بازار می‌شود و نمایشگر ثانوی آن با اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا