نخستین اخبار در مورد مدل بعدی گوشی «اسنشال» منتشر شد

شرکت اسنشال برای این دستگاه بر «قابلیت تعمیر شدن» تاکید ویژه داشته است تا گوشی بعدی آسان‌تر از مدل کنونی تعمیر شود.

موبنا – اگرچه «اندی روبین» بنیانگذار و مدیرعامل شرکت «اسنشال پروداکتس» هم‌اکنون در غیبت به سر می‌برد و خبری از او منتشر نمی‌شود، ولی به نظرمی‌رسد که شرکت او از این اتفاق تاثیر نپذیرفته است و به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. در این زمینه امروز اخباری در مورد مدل بعدی گوشی هوشمند «اسنشال» یکی از بهترین و زیباترین‌ گوشی‌های هوشمند جهان منتشر شد.

از زمانی که نخستین گوشی هوشمند این شرکت موسوم به PH-1 یا «اسنشال فون» وارد بازار شد مدت کوتاهی می‌گذرد و این کمپانی هم‌اکنون تلاش‌های خود را دنبال می‌کند تا مدل‌های بعدی این دستگاه را بسازد. شرکت اسنشال در آخرین بیانیه خود به صورت رسمی تایید کرد «نسل بعدی گوشی‌ها» را بهتر می‌سازد و جزییاتی در مورد آنها منتشر شده است.

نخستین اخبار در مورد مدل بعدی گوشی «اسنشال» منتشر شد

در حقیقت شرکت «اسنشال پروداکتس» جزییاتی را در مورد مدل بعدی گوشی هوشمند خود منتشر کرد و توضیح داد که برای این محصول چه پیش‌بینی‌هایی انجام داده است. شرکت مذکور برای این دستگاه بر «قابلیت تعمیر شدن» تاکید ویژه داشته است تا گوشی بعدی آسان‌تر از مدل کنونی تعمیر شود. این اتفاق پس از آن صورت گرفت که شرکت iFixit به عنوان بزرگترین تحلیل کننده سیستم‌های داخلی دستگاه‌های الکترونیکی در گزارش خود اعلام کرد گوشی هوشمند «اسنشال فون» برای تعمیر بسیار دشوار است و اگر با مشکلی مواجه شود، بهتر است کاربر قید آن را بزند.

در بیانیه شرکت اسنشال گفته شد: «ما به شما اطمینان می‌دهیم که گوشی هوشمند کنونی‌تان هم می‌تواند به درستی با قیمت مناسب تعمیر شود و بخش‌های مصرفی آن از جمله باتری هم می‌توانند تعویض شوند».

در مورد مدل بعدی این گوشی هوشمند هنوز هیچ خبری با جزییات بیشتر اعلام نشده است و هنوز به درستی مشخص نیست چه زمان از این دستگاه رونمایی می‌شود. با این وجود کارشناسان می‌گویند در نیمه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی می‌‌توان منتظر مدل جدید این گوشی هوشمند پیشرفته بود.

دکمه بازگشت به بالا