مشخصات میان‌رده سونی برای سال ۲۰۱۸ اعلام شد

برای این گوشی هوشمند ژاپنی نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل در نظر گرفته شده است و دوربین اصلی آن با حسگر ۲۱ مگاپیکسل می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۴ هزار پیکسل تهیه کند.

موبنا – شرکت سونی این روزها کمتر در بازار جهانی گوشی خود را نشان می‌دهد و با این وجود منابع آگاه می‌گویند شرکت ژاپنی از هم‌اکنون خود را برای سال آینده آماده کرده است. پیش از این در ماه سپتامبر اطلاعاتی در مورد یکی از گوشی‌های این شرکت منتشر شد که با کد H4233 شناخته می‌شد. این بار منابع آگاه اعلام کردن میان‌رده بعدی شرکت سونی در حال حاضر را کد H4133 توسعه میابد و هم‌اکنون برای دریافت آخرین تاییدیه‌ها به مرکز استانداردسازی «جی‌اف‌ایکس‌بنچ» رفته است.

این گوشی هوشمند که در خانواده محصولات میان‌رده طبقه‌بندی می‌شود به تراشه «اسنپدراگون ۶۳۰» مجهز شده است و سونی آن را با رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی روانه بازار می‌کند.

مشخصات میان‌رده سونی برای سال ۲۰۱۸ اعلام شد

برای این گوشی هوشمند ژاپنی نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل در نظر گرفته شده است و دوربین اصلی آن با حسگر ۲۱ مگاپیکسل می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۴ هزار پیکسل تهیه کند و البته فلش LED نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

این گوشی هوشمند دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را هم شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به گیرنده کوتاه‌برد ان‌اف‌سی و سیستم عامل اندروید ۸.۰ ارویو اشاره کرد.

با توجه به اینکه کد گوشی مذکور با حرف H شروع می‌شود، این مسئله نشان می‌دهد که دستگاه یاد شده سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار خواهد شد. گوشی‌های سونی که سال ۲۰۱۷ وارد بازار شدند کد مخصوص به آنها با حرف G آغاز می‌شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا