اختصاص ۲۴ ساعت مکالمه رایگان همراه اول به مناطق زلزله زده

همراه اول جهت تسهیل ارتباط در مناطق زلزله زده، مکالمه رایگان درون شبکه به شهرهای زلزله زده استان های کرمانشاه و ایلام، اختصاص داد.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پس از وقوع زلزله در استان های ایلام و کرمانشاه، شبکه اپراتور اول در آن مناطق کاملاً پایدار بوده و انتقال ترافیک بدون هیچگونه اختلالی صورت می گیرد.
بر اساس این گزارش دقایقی پس از وقوع زلزله، تیم های فنی همراه اول در این مناطق حاضر شده و با توجه به قطعی برق در برخی مناطق در ساعات اولیه، با تجهیز سایت ها به برق اضطراری، سرویس دهی به مناطق زلزله زده را میسر کردند.
انتقال سایت های BTS اضطراری به مناطق زلزله زده، افزایش ظرفیت سایت های موجود و بازدید از کلیه سایت های منطقه و حصول اطمینان از عملکرد مناسب آنها، از دیگر اقدامات اپراتور اول در مناطق زلزله زده بوده است.
همراه اول جهت تسهیل ارتباط در شهرهای زلزله زده اسلام آباد غرب، پاوه، تازه آباد، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، قصر شیرین، کرند، گهواره، گیلان غرب، چوار، زرنه، ایوان و سرابله، مکالمه رایگان درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفن های ثابت) از ساعت ۱۴ روز دوشنبه به مدت ۲۴ ساعت در نظر گرفته است.
با اقدامات پیشگیرانه و تسریع در اقدامات پس از وقوع زلزله، علی رغم افرایش بسیار زیاد ترافیک منطقه، سرویس دهی به هم وطنان زلزله زده به صورت نرمال در حال انجام است.
همچنین همراه اول، از روز سه شنبه به مدت یک هفته، تسهیلات خاصی را برای مناطق زلزله زده در نظر گرفته که جزییات آن متعاقباً اعلام می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا